KentFaith


OVER KENTFAITH

- 1e keuze voor foto & Videoproducten







VISIE

1. Klanten maken, geen verkopen,

2. Klant staat voorop; continu verbeteren van de klanttevredenheid en klantwaarde.

3. Focus om te begrijpen wie onze klant is, hoe ons klantprofiel eruit ziet, naar welke producten onze klanten op zoek zijn. Vervolgens bieden we oplossingen in plaats van producten te verkopen.  

MISSIE

KentFaith is klantgericht en streeft ernaar om aan de behoeften van de klant te voldoen en daarbij de verwachtingen te overtreffen, door geschikte producten te leveren en goede relaties met foto- en videoklanten te bevorderen.

1. Geef productaanbevelingen op maat om ervoor te zorgen dat klanten de juiste producten selecteren in plaats van de duurste;

2. Bied langetermijnwaarde aan gebruikers met vriendschappelijke technische ondersteuning;

3.Bied het meest onpartijdige en professionele product- en dienstenadvies om ervoor te zorgen dat gebruikers tevreden zijn met elke aankoop.


Kernwaarden

Onze inzet is het maken van klanten, niet het verkopen. De afgelopen decennia hebben we ons geconcentreerd op het luisteren naar de behoeften van onze klanten om de best passende producten te leveren, en niet de duurste. We willen dat onze klanten het gevoel hebben dat ze een vertrouwde vriend in de branche hebben voor eerlijk advies en openhartige gesprekken.

Ons merk KentFaith belooft beleefdheid, kennis, assortiment en waarde. De toewijding van KentFaith aan service, expertise en klanttevredenheid wordt ondersteund door concurrerende prijzen en het grootste assortiment foto- en videoproducten.


Achtergrond 

KentFaith is het affiliate verkoop- en marketingplatform van K&F. Om foto- en videoklanten een betere productservice te bieden, heeft K&F een nieuw merk opgericht met de naam KentFaith om een groter productassortiment te garanderen dat aan de behoeften van klanten kan voldoen.
 
De foto- en videoproducten van KentFaith zijn gemaakt om consumenten de beste gebruikerservaring te bieden. KentFaith-ingenieurs werken nauw samen met gebruikers om te ontdekken welke productveranderingen werken en wat niet. Zo kunnen we het allemaal beter laten werken. Elke innovatie die we maken wordt gedreven door de wens om de prestaties, het gebruiksgemak of de productiviteit te verbeteren. We veranderen een product omdat de verandering een betere ervaring voor gebruikers oplevert, en niet alleen omwille van de verandering. We hebben enorme inspanningen geleverd op het gebied van marketingonderzoek, productsimulatie, productkwaliteitsinspectie en strikte tests van de gebruikerservaring. Al deze inspanningen zijn gericht op het bieden van een betere gebruikerservaring die de behoeften van de gebruiker overtreft.


Toegewijd om aan de behoeften van de klant te voldoen.

Ben je ooit in een winkel geweest en heb je niet gevonden wat je zocht? Dit gebeurt de hele tijd en het is ook heel gebruikelijk voor foto- en audioklanten, aangezien we duizenden producten op dit gebied hebben. KentFaith streeft ernaar de consumentenervaring te verbeteren door consumenten de meest geschikte producten te bieden, in plaats van simpelweg producten aan consumenten te verkopen.