• Winkelwagen
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

  • Favorite
  • Uw verlanglijst is leeg.

Wachtwoord vergeten

Or connect with

Garantie & Terugkeer

30 dagen retourbeleid & voorwaarden

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met onze producten, kunt u de producten binnen 30 dagen na aankoop retourneren om volledige terugbetaling te ontvangen. De klant moet de verzendkosten voor het retourneren betalen.

U moet per e-mail of telefoontje contact opnemen met onze serviceondersteuning voordat u wilt retourneren of vervanging nodig heeft.

Binnen 1 jaar kunnen kopers ze terugsturen voor gratis reparatieservice, in dit geval betalen kopers alle verzendkosten aan beide kanten. Dat betekent dat u ons de verzendkosten moet betalen om ze naar u terug te sturen. Als de koper de artikelen breekt en sommige onderdelen moeten worden vervangen, brengen we de oorspronkelijke waarde van die onderdelen in rekening.


Terugbetalingen

De verwerkingstijd van de terugbetaling voor ons om door te gaan met de terugbetaling zal tussen de 3-6 werkdagen zijn na ontvangst van uw geretourneerde artikel. Het kan tot 48 uur duren voordat PayPal-terugbetalingen zijn verwerkt en in uw account worden weergegeven. Neem contact op met ons serviceteam als u uw geld terug wilt of wilt retourneren via e-mail naar gearfocus@kentfaith.com



Veelgestelde vragen over garantie:

1. Wat valt niet onder de garantie?
● Aankopen van niet-geautoriseerde wederverkopers

● Onjuist bediende apparaten

●Verloren of gestolen producten

● Aankopen die meer dan 12 maanden geleden zijn gedaan (tenzij anders vermeld)

● Niet-kwaliteitsgerelateerde problemen (na 30 dagen na aankoop)

●Gratis producten

2. Wanneer gaat de garantie in?
Het begint op de dag dat u uw bestelling plaatst.

3. Hoe claim ik de garantie?
Raadpleeg voordat u een garantieclaim indient de specifieke veelgestelde vragen voor uw product en probeer alle suggesties voor probleemoplossing.

Als je denkt dat het artikel defect is en onder de garantie valt, dien dan een retour- of omruilverzoek in op de ondersteuningspagina van het product, of neem contact met ons op via gearfocus@kentfaith.com

4. Wat is een geldig aankoopbewijs?
● Een bestelnummer voor een aankoop gedaan via K&F Concept.

● Een gedateerde kassabon van een geautoriseerde K&F Concept-wederverkoper waarop een beschrijving van het product en de prijs staan ​​vermeld.

5. Wat moet ik doen als ik geen aankoopbewijs heb?
● Als u uw aankoop via K&F Concept heeft gedaan, kunnen we uw bestelling mogelijk vinden aan de hand van uw e-mailadres, naam of verzendadres.

● Als u uw aankoop hebt gedaan via een geautoriseerde K&F Concept-wederverkoper, kunt u contact opnemen met de wederverkoper om te zien of zij een kopie van uw aankoopbewijs kunnen verstrekken.

● Als het product een geschenk was, kunt u de gever vragen om u een kopie van de bon te bezorgen of namens u de garantie claimen.

6. Wordt de garantie verlengd als mijn product wordt vervangen?
De garantie loopt door vanaf de datum van uw oorspronkelijke aankoop. Het wordt niet verlengd nadat er voor vervanging is gezorgd.