• Winkelwagen
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

  • Favoriet
  • Uw verlanglijst is leeg.

Wachtwoord vergeten

Of maak contact met

Garantie & Terugkeer

30 dagen retourbeleid & voorwaarden

Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u uw artikel binnen 30 dagen retourneren, u krijgt al het betaalde terug.Neem contact met ons op via gearfocus@kentfaith.com om een ​​retouradres te vragen, u moet de verzendkosten voor het retourneren betalen .

Stuur alstublieft enkele foto's of korte video's naar de e-mail gearfocus@kentfaith.com over elk probleem binnen 10 dagen na levering, we zullen het probleem zo snel mogelijk op werkdagen behandelen.

Terugbetalingen

Neem voor elk probleem over ons product of onze service contact op met onze service voor hulp. Als er wordt onderhandeld over een terugbetaling of gedeeltelijke terugbetaling, wordt het geld teruggestort op de oorspronkelijke rekening zoals PayPal of Visa Master-creditcard.

Alle retourzendingen moeten eerst worden geautoriseerd door het ondersteuningsteam van KENTFAITH voordat ze worden geretourneerd. Voor onvolledige garantieverzoeken behoudt KENTFAITH zich het recht voor om elke vergoeding te weigeren. Als de klant het pakket zonder voorafgaande toestemming heeft geretourneerd, naar het verkeerde adres is verzonden, een onjuist artikel retourneert, of een leeg pakket indient, dan behoudt KENTFAITH zich het recht voor om elke vergoeding te weigeren.

Speciale opmerkingen:
1. De verzendkosten voor het terugzenden van het product worden door de klant betaald en kunnen niet worden gerestitueerd, behalve in DOA-situaties van 7 dagen.
2. Tijdens de retourzending is de klant verantwoordelijk voor alle douanekosten, invoerrechten of tarieven tijdens de retourzending van de artikelen naar ons magazijn.In deze gevallen zullen we de douanekosten in mindering brengen op uw geautoriseerde restitutiebedrag.
3. KENTFAITH zal het artikel standaard opnieuw naar de klant verzenden via Forfaitaire verzending.Als de klant een snellere verzendmethode wil gebruiken, zijn de relevante verzendkosten van toepassing.
4. In geval van misbruik zijn alle reparaties, accessoires en verzendkosten, in beide richtingen, volledig voor de verantwoordelijkheid van de klant en voor eigen rekening.

 

Garantie aanvragen
Als uw artikel een probleem heeft, neem dan contact op met de KENTFAITH-klantenservice via e-mail of messenger of whatsapp.

Volg ons garantieproces zorgvuldig om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken:
1. Beschrijf het probleem met uw artikel in detail: Wat is er gebeurd? Wanneer? Hoe? Vermeld ook uw volledige ordernummer.
2. Geef de artikelcode op die op de buitenverpakking staat vermeld.
3. Stuur een duidelijke foto of video waarop het/de defect(en) te zien zijn, deze dienen bij goed licht te worden genomen.
 

Ontbrekend(e) artikel(en), verkeerd(e) artikel(en) of verkeerd pakket verzonden
Zorg ervoor dat u het pakket opent en de inhoud zorgvuldig controleert voordat u tekent voor het pakket.
Volg bij eventuele problemen ons garantieproces zorgvuldig om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken:
1. Neem contact op met onze klantenservice met je bestelnummer
2. Stuur ons een duidelijke foto van de omverpakking, alle verzendlabels zichtbaar en (indien van toepassing) het ontvangen artikel.

Mogelijke oplossingen:
- Als er een item ontbreekt, zullen we het ontbrekende item/accessoire binnen de garantieperiode gratis opnieuw verzenden.
- Als we het verkeerde artikel hebben verzonden: we zullen u ofwel het volledige bedrag terugbetalen of een alternatief artikel verzenden (indien van toepassing en beschikbaar). KENTFAITH beslist of u het verkeerde product moet retourneren of niet en vergoedt de verzendkosten voor het retourneren wanneer we het ontvangen. het.

Retour- en compensatieproces
Als u problemen heeft met de aftersales, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice en zij zullen u een oplossing bieden op basis van uw geval. Zij zullen bevestigen of u het artikel moet retourneren en naar welk adres u het kunt retourneren.


In dit volgende gedeelte wordt de verwerkingstijd beschreven die nodig is na ontvangst van uw geretourneerde artikel.

Voor ruilen is de verwerkingstijd voor het geruilde artikel tussen 3-6 werkdagen, na ontvangst van uw artikel, en afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad.

Voor terugbetalingen is de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel. Hierna is de terugbetalingstijd afhankelijk van de betalingsmethode. Zie hieronder voor details:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren voordat ze zijn verwerkt en in uw account worden weergegeven.
-Het duurt 7-14 werkdagen voordat het terugbetalen van creditcards in uw account wordt weergegeven. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

KENTFAITH behoudt zich het recht voor om wijzigingen en/of verbeteringen aan te brengen in dit beleid. Alle wijzigingen zullen worden bijgewerkt in het relevante gedeelte van ons helpcentrum.



(4) Veelgestelde vragen over garantie:

1. Wat valt niet onder de garantie?

● Gekocht bij een niet-geautoriseerde wederverkoper

● Onjuist bediende apparatuur

●Verloren of gestolen producten

● Aangekocht voor meer dan 12 maanden (tenzij anders vermeld)

● Niet-kwaliteitsproblemen (30 dagen na aankoop)

●Gratis producten

2. Wanneer gaat de garantie in?

Het begint vanaf de dag dat u uw bestelling plaatst.

3. Hoe vraag ik garantie aan?

Bekijk uw productspecifieke veelgestelde vragen en probeer alle suggesties voor probleemoplossing voordat u een garantieclaim indient.

Als je denkt dat het artikel defect is en onder de garantie valt, dien dan een retour- of omruilverzoek in op de productondersteuningspagina of neem contact met ons op via gearfocus@kentfaith.com

4. Wat is een geldig aankoopbewijs?

● Bestelnummer gekocht via K&F Concept.

● Een gedateerde kassabon van een geautoriseerde K&F Concept dealer, inclusief productomschrijving en prijs.

5. Wat als ik geen aankoopbewijs heb?

● Als je via K&F Concept hebt gekocht, kunnen we je bestelling vinden op je e-mailadres, naam of verzendadres.

● Als u via een geautoriseerde K&F Concept-dealer hebt gekocht, neem dan contact op met de dealer om te zien of zij een kopie van uw aankoopbewijs kunnen overleggen.

● Als het product een geschenk is, kunt u de gever vragen om een ​​kopie van de bon te verstrekken of namens u de garantie claimen.

6. Wordt de garantie verlengd als mijn product wordt vervangen?

De garantieperiode loopt door vanaf de datum van uw oorspronkelijke aankoop. Het wordt niet bijgewerkt na vervanging.