Garantie & Terugkeer

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, zullen wij, zolang u binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons opneemt, uw retour-/ruilverzoek verwerken. Elk verzoek na 30 dagen wordt niet gehonoreerd. Zorg ervoor dat u eerst contact met ons opneemt via e-mail op claire@kentfaith.com.

Retour & Ruilen Voorwaarden
1. Artikelen die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
2. Artikelen moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
3. Alle artikelen moeten in dezelfde staat verkeren als waarin u ze heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
4. Bij het retourneren of ruilen van artikelen moeten klanten een verzendmethode gebruiken met trackinginformatie.
5. Binnen een maand, als de terugkeer te wijten is aan onze problemen, zullen we de vracht betalen; als de terugkeer te wijten is aan het probleem van de koper, moet de koper de vracht betalen. 
6. Binnen 1 jaar kunnen kopers ze terugsturen voor gratis reparatieservice, in dit geval betalen kopers alle verzendkosten aan beide kanten, wat betekent dat u ons de verzendkosten moet betalen om ze naar u terug te sturen. Als de koper de items kapot maakt en sommige onderdelen moeten worden vervangen, brengen we de oorspronkelijke waarde daarvan in rekening.

Niet-retourneerbare artikelen:
1. Uitverkoopartikelen of cadeaubonnen worden niet gerestitueerd.
2. Schade/verlies veroorzaakt door klanten wordt niet gerestitueerd.

Algemeen retourproces
1. Start een retourzending: Stuur ons een e-mail op claire@kentfaith.com met foto's en/of video's van de artikelen en laat ons uw bestelnummer weten. Onze medewerkers van de klantenservice bepalen binnen 3-6 werkdagen of je in aanmerking komt voor je retourverzoek.
2. Stuur het artikel terug: Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je het retouradres en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. (Opmerking: artikelen die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd). We raden u aan uw retourzending/ruiling te verzenden met een verzendmethode die trackinginformatie en een handtekening bevat, omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen/ruilingen.
3. Terugbetaling of omruiling: wanneer we uw retour/omruiling hebben ontvangen, zullen we het artikel binnen 3-6 werkdagen inspecteren en vervolgens zorgen voor een vervanging voor een omruiling of een terugbetaling doen.

Retourkosten
1. Als de retourzending te wijten is aan onze problemen (zoals onjuiste producten, kwaliteitsproblemen van producten), zullen wij u een volledige terugbetaling geven;
2. Als de retourzending te wijten is aan het probleem van de koper (zoals: het item niet leuk/wilt, het verkeerde product/de verkeerde maat besteld), moet de koper de vracht betalen.
3. Voor het retourneren van een product hoeven de consumenten geen restocking fee in rekening te worden gebracht.

Terugbetalingen
1. Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij u op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u bent goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen 3-6 werkdagen uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.
2. Als je de terugbetaling niet binnen 3-6 werkdagen hebt ontvangen, controleer dan nogmaals je bankrekening. Neem dan contact op met uw bank of creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat een terugbetaling officieel wordt geplaatst. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via claire@kentfaith.com.
Let op: we betalen onze oorspronkelijke verzendkosten niet terug.

Annuleringen van bestellingen
1. Wij kunnen de bestelling voor u annuleren als u na uw aankoop tijdig contact met ons opneemt. Als uw betaling is voltooid en het pakket niet wordt verzonden, kunt u uw bestelling annuleren voordat uw artikel wordt afgeleverd. En we zullen uw geld volledig terugbetalen.
2. Bestellingen kunnen niet meer worden geannuleerd zodra het pakket is verzonden.

E-mail: claire@kentfaith.com
Tel: 0755-28992551
Bedrijfsadres: 712, Building 2, Building 1-2, Yaofengtong Industrial Park, No. 1 Donghuan 1st Road, Yousong Community, Longhua Street, Longhua District, Shenzhen

K&F CONCEPT Garantie / Zekerheid:

———— Alleen voor K&F CONCEPT-merkproducten
K&F CONCEPT heeft de garantieperiode voor bepaalde productcategorieën verlengd om een ​​betere koperservaring te bieden. Alle kopers kunnen zich aanmelden op  www.kentfaith.nl

Producten Standaard garantieperiode (maanden) Verlengde garantieperiode (maanden) Totale garantieperiode (maanden)
Statief    12 12 24
Lensfilter 24 12 36
Cameratas 12 0 12
Handmatige lensadapter 12 6 18
Lensadapter voor autofocus 12 0 12
Schoonmaak kits 12 6 18
Verrekijker 12 6 18
Beveiligingscamera 12 0 12
Babyfoon 12 0 12
Trail-camera 12 0 12
Consumentenelektronica 12 0 12
Niet-K&F CONCEPT-merk 12 0 12

Veelgestelde vragen over garantie:

1. Wat valt niet onder de garantie?
● Aankopen bij ongeautoriseerde wederverkopers

● Onjuist bediende apparaten

● Verloren of gestolen producten

● Aankopen die meer dan 12 maanden geleden zijn gedaan (tenzij anders vermeld)

● Niet-kwaliteitsproblemen (na 30 dagen na aankoop)

● Gratis producten

2. Wanneer gaat de garantie in?
Het begint op de dag dat u uw bestelling plaatst.

3. Hoe claim ik de garantie?
Raadpleeg voordat u een garantieclaim indient de specifieke veelgestelde vragen voor uw product en probeer alle suggesties voor probleemoplossing.

Als u denkt dat het artikel defect is en onder de garantie valt, dient u een retour- of ruilverzoek in op de ondersteuningspagina van het product of neemt u contact met ons op via claire@kentfaith.com

4. Wat is een geldig aankoopbewijs?
● Een bestelnummer voor een aankoop via K&F Concept. 

● Een gedateerd aankoopbewijs van een geautoriseerde K&F Concept-wederverkoper met een beschrijving van het product en de prijs. 

5. Wat als ik geen aankoopbewijs heb?
● Als u uw aankoop heeft gedaan via K&F Concept, kunnen we uw bestelling mogelijk lokaliseren aan de hand van uw e-mailadres, naam of verzendadres.

● Als u uw aankoop heeft gedaan via een geautoriseerde K&F Concept-wederverkoper, kunt u contact opnemen met de wederverkoper om te zien of zij een kopie van uw ontvangstbewijs kunnen verstrekken.

● Als het product een geschenk was, kunt u de gever vragen om u een kopie van de bon te geven of namens u aanspraak te maken op de garantie.

6. Wordt de garantie verlengd als mijn product wordt vervangen?
De garantie loopt vanaf de datum van uw oorspronkelijke aankoop. Het wordt niet verlengd nadat een vervanging is verstrekt.