63.8'' / 162 cm Reisstatief Aluminium Statief Lichtgewicht Statief Voor Compacte Camera's 22 Lbs Belasting Met 360° Balhoofd En Snelkoppelingsplaat Zwart B234A1+BH-28 (TM2324)

Model: KF09.007

• 79.99
Algemene beoordeling 4.9   372
5
Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design
K&F Concept® Professioneel Draagbaar Statief Model 1+ Leveringsomvang: - Statief - Draagtas - Gebruiksaanwijzing (Engels, Chinees)+ Uitvoering: Het statief Model 1 maakt na het uitpakken een waardevolle indruk. De afwerking is zeer goed. Alles is netjes verwerkt en er zijn geen scherpe bramen of randen. De overheersende kleur is zwart, sommige onderdelen zijn goudkleurig wat het statief een elegante uitstraling geeft.Naast het statief zit er een draagtas bij. Deze is zeer stabiel en kan als schoudertas gedragen of gebruikt worden. De verwerking is absoluut foutloos. Wat ook opvalt aan de draagtas is dat de zijwanden van de draagtas zeer dik gevoerd zijn, zodat delen van het statief bij het dragen niet onaangenaam op het lichaam drukken. Zelfs met de draagriem is een dikke vulling voor de schouder niet vergeten. Anders past het statief er gewoon in.De statiefkop wordt extra beschermd door een fluwelen zak die eroverheen wordt getrokken.+ Bediening: Voor het opstellen worden de voeten van de statiefkop 160° naar beneden geklapt. Aan de bovenkant van de statiefvoet bevindt zich een knop waarmee de voeten in een bepaalde hoek kunnen worden vergrendeld. In totaal zijn er drie mogelijke posities. Het statief heeft een schuimrubberen bekleding op één poot voor snel dragen. Om te voorkomen dat hij bij sterke wind omvalt, heeft hij een haak aan de onderkant waar de voeten samenkomen, voor het bevestigen van een gewicht, b.v. B. een zandzak Om de hoogte van de voeten aan te passen, zijn er onderaan drie hendels (beenklemmen). Deze kan worden uitgeklapt en de statiefpoot kan worden uitgeschoven tot de gewenste lengte. Vervolgens draai je de hendel weer om en is de poot vergrendeld. Dit werkt heel goed en de voeten klikken stevig en stevig in de gewenste positie.Er is een ring voor het verstellen van de hoogte van de middenkolom, die in het bovenste gedeelte goudkleurig is. Als je hem naar links draait, kun je de middenkolom omhoog of omlaag duwen nadat je een weerstand hebt overwonnen. De gebruikelijke zwengel is weggelaten Er zitten drie borgschroeven op de statiefkop. Door de kleinere onderste kan het hoofd 360 graden draaien. Er is ook een indeling in stappen van 10. De lijnen zijn goed te zien, de nummers 30, 60, 90 enz. zijn erg klein. Een witte driehoek geeft de ingestelde hoek weer. De hoek kan worden vergrendeld met de onderste kleine stelschroef.Verder boven zit een grote stelschroef. Hiermee kan het kogelgewricht worden geactiveerd of gefixeerd. Als het kogelgewricht geactiveerd is, kan het opzetstuk met de camera (of andere apparatuur) alle kanten op worden bewogen.Aan de bovenzijde bevindt zich de plaat voor het bevestigen van de camera. De montageplaat kan worden verwijderd door aan het bovenste stelwiel te draaien en aan de schroefdraad aan de onderzijde van de camera te bevestigen. Om de schroef vast te draaien, kunt u een muntstuk gebruiken dat in de gleuf in de schroef past. Nu kan de plaat er weer op en vastgezet worden met de stelschroef. De camera staat dan absoluut stevig op het statief. Zodat de camera recht is uitgelijnd, er is een libel. Als de luchtbel zich precies in de zwarte cirkel bevindt, is de camera horizontaal correct uitgelijnd.De camera kan horizontaal links en rechts worden gepand, of 90 graden verticaal worden gedraaid. Aan één kant van het kogelgewricht zit ook een gleuf zodat de camera kan worden gekanteld.+ Conclusie: het statief is rondom goed gemaakt, stabiel en gemakkelijk in gebruik. De camera wiebelt niet, ook al is hij wat zwaarder door vastgeschroefde accessoires (draagvermogen 8 kg). 1,25kg gewicht is ook niet te zwaar om mee te sjouwen en ook de draagtas is van goede kwaliteit. De maximale hoogte is 1.58 m. Ik kan deze camera zeker aanraden om te kopen. Voor hogere eisen zijn er andere modelvarianten van dezelfde dealer. Als de luchtbel zich precies in de zwarte cirkel bevindt, is de camera horizontaal correct uitgelijnd.De camera kan horizontaal links en rechts worden gepand, of 90 graden verticaal worden gedraaid. Aan één kant van het kogelgewricht zit ook een gleuf zodat de camera kan worden gekanteld.+ Conclusie: het statief is rondom goed gemaakt, stabiel en gemakkelijk in gebruik. De camera wiebelt niet, ook al is hij wat zwaarder door vastgeschroefde accessoires (draagvermogen 8 kg). 1,25kg gewicht is ook niet te zwaar om mee te sjouwen en ook de draagtas is van goede kwaliteit. De maximale hoogte is 1.58 m. Ik kan deze camera zeker aanraden om te kopen. Voor hogere eisen zijn er andere modelvarianten van dezelfde dealer. Als de luchtbel zich precies in de zwarte cirkel bevindt, is de camera horizontaal correct uitgelijnd.De camera kan horizontaal links en rechts worden gepand, of 90 graden verticaal worden gedraaid. Aan één kant van het kogelgewricht zit ook een gleuf zodat de camera kan worden gekanteld.+ Conclusie: het statief is rondom goed gemaakt, stabiel en gemakkelijk in gebruik. De camera wiebelt niet, ook al is hij wat zwaarder door vastgeschroefde accessoires (draagvermogen 8 kg). 1,25kg gewicht is ook niet te zwaar om mee te sjouwen en ook de draagtas is van goede kwaliteit. De maximale hoogte is 1.58 m. Ik kan deze camera zeker aanraden om te kopen. Voor hogere eisen zijn er andere modelvarianten van dezelfde dealer.
Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design Stabiel statief met goed vakmanschap en hoogwaardig design
13-04-2024