4G LTE Buiten Beveiligingscamera Draadloos Op Zonne Energie En Op Batterijen PIR Bewegingsdetectie 2K Infrarood Nachtzicht 2 Weg audio EU Versie + Standaard 2m Verlengkabel + Simkaart Zonder Contract

Model: KF50.0028EU

• 169.99
Algemene beoordeling 5   52
5
Goede 2K HD 4G-camera
Ik had een CCTV-camera op zonne-energie nodig voor de voorkant van het huis. Ik wilde een eenvoudig CCTV-systeem op zonne-energie voor een eenvoudige installatie. Dit product trok mijn aandacht met zijn lithium-ionbatterij en specificaties met hoge capaciteit. De instructies waren gemakkelijk te volgen en de doos bestond uit een zonnepaneel, CCTV-camera en verlichting. De camera-unit is van goede kwaliteit en voelt en ziet er goed uit. Het levert een verrassend kristalhelder kleurenbeeld op dat mijn verwachtingen overtrof. De op afstand bedienbare multidirectionele camera is fantastisch en inzoomen levert zeer respectabele beeldresultaten op. De ingebouwde lithium-ion batterij heeft een capaciteit van 10.400 mAh en is zeer groot voor videobewaking. Ik vond het gemakkelijk om mijn eigen grote micro SD-kaart te plaatsen en de USB-C-connector van het zonnepaneel aan te sluiten. Met de op de muur te plakken stencils kon ik precieze gaten boren. Het zonnepaneel is lichtgewicht, eenvoudig te installeren en laadt de CCTV-camera goed op. Ik vond de detectie te gevoelig en schakelde deze naar de lage functie met behulp van de instelknop. Nu wordt ik alleen gewaarschuwd door beweging in de buurt van de camera. Ik vind het leuk dat als ik de camera controleer, deze nog steeds een kleurenbeeld kan geven als de LED-lampjes aan zijn tijdens het kijken. Ik zou ook kunnen overstappen op infrarood. Het scrollen door de menu-instellingen op het scherm was eenvoudig en ik zal controleren of ik nog iets moet aanpassen. Het 2K HD-beeld is, zoals je kunt zien op de galerijfoto's, scherp en de zoom- en richtingspijlen op het scherm werkten goed en voelden goed aan met heel weinig vertraging. Ik vind het leuk hoe ik meldingen ontvang en kan op de microfoonknop drukken om met de koerier, vrienden of postbode te praten als ik onderweg ben. Ik kan screenshots en video's maken van de functies op het scherm. Ik voelde mij snel thuis bij dit CCTV-systeem en heb de app al gedeeld met mijn gezinsleden zodat zij ook toegang hebben tot de camera. Dit product biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en ik raad het ten zeerste aan om uw huis extra veiligheid te bieden. U kunt extra eenheden kopen en meer toevoegen aan uw app.
Goede 2K HD 4G-camera Goede 2K HD 4G-camera Goede 2K HD 4G-camera Goede 2K HD 4G-camera
06-04-2024