FD-M4/3 IV PRO Lens Adapter Handmatige Focus Compatibele Canon FD/FL Serie DSLR Lenzen voor M4/3 Series Camera Lichaam

Model: KF06.518

• 41.99
Algemene beoordeling 5   66
5
!!!meteen weer!!!
Ik heb de adapter gekocht om mijn oude, analoge schatten van mijn Minolta Dynax 7000i te gebruiken op mijn nieuwe Panasonic Luminx DMC-G6. Omdat ik echter al meerdere lenzen voor de G6 heb gekocht en de oude niet zo vaak gebruik, heb ik voor een goedkope adapter gekozen, maar ook de dure getest. Qua kwaliteit is deze qua prijs-prestatieverhouding onverslaanbaar. De lens zit heel stevig op de adapter zonder te wiebelen en de adapter zit ook stevig in de bajonet van de camera. Voor lenzen die het diafragma niet rechtstreeks op de lens kunnen instellen, gebruik ik de modus "ontspannen zonder lens" op de camera en stel ik de camera zo in dat deze de belichtingstijd en de ISO-waarde zelf vindt, en zo "bevredigende foto's" met een open opening. Het kwaliteitsverschil met de duurdere adapters is echt heel klein en wie een VW Golf koopt, verwacht geen BMW 7 Serie. Bent u dus op zoek naar een passende oplossing om voor weinig geld uw oude lenzen te hergebruiken, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Ik kan de adapter alleen maar aan iedereen aanbevelen, ik zou hem zo weer kopen. Ik hoop dat iedereen die besluit om te kopen plezier heeft, de KF-producten zijn van veel hogere kwaliteit dan de prijs doet vermoeden. Ook de verzending vanuit China verliep snel en gemakkelijk en mijn vragen werden snel beantwoord door de service. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst waarschijnlijk meer camera-accessoires bij de verkoper kopen.
15-04-2024