FD-M4/3 IV PRO Lens Adapter Handmatige Focus Compatibele Canon FD/FL Serie DSLR Lenzen voor M4/3 Series Camera Lichaam

Model: KF06.518

• 41.99
Algemene beoordeling 5   66
5
Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden
Voorwoord: Ik ben al jaren Nikon-fan en heb daarom al een paar mooie lenzen voor Nikon DSLR-camera's. Een paar maanden geleden kocht mijn werk een Panasonic GH5 voor filmprojecten, en nu wilde ik mijn bestaande lenzen kunnen aanpassen aan de nieuwe camera. Omdat ik al goede ervaringen had met K&F Concept, was de beslissing om een adapter te gebruiken snel gemaakt. Review: De adapter is goed en veilig aangekomen in een kleine plastic doos, die ook uitstekend kan worden gebruikt voor verder transport en opslag. Allereerst moet gezegd worden dat de adapter zelf helaas "stom" is. Het biedt geen elektronica waarmee de camera kan communiceren. Dit heeft één voordeel: een zeer redelijke prijs. De camera lijkt ook geen problemen te hebben met de belichtingsmeting. Voor de voorbeeldfoto's (GH5 met Sigma 35mm 1.4 bij open diafragma) heb ik de diafragmaprioriteit gebruikt. De ring voor het aanpassen van het diafragma voelt erg waardevol aan, net als de rest van de adapter. Niets rammelt, niets lijkt breekbaar, de tanden klikken netjes op hun plaats. Persoonlijk had ik graag een iets groter instelbereik voor het diafragma gewild, maar na een korte gewenningsperiode kun je er goed mee overweg. Over het algemeen kan ik de adapter volledig aanbevelen. Als je vragen hebt, stel ze gerust, ik zal proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden :-)
Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden Geweldige adapter, top vakmanschap, uiterst tevreden
02-05-2024