Dubbele Kleurtemperatuur Draagbare Fotografie Vedio Invullicht 2500K - 9900K Kleurtemperatuuraanpassing Ingebouwde 2000mAh Batterij 15 Lichteffecten Licht Aanpassen Verbeter De Lichtomstandigheden Zwart

Model: KF34.035

• 38.99
Algemene beoordeling 5   51
5
Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen
Dit LED-paneel is compact maar krachtig aanpasbaar en verlicht scènes voor het filmen van video's met traditionele DSLR's. Als licht voor vloggen intensiveert het brede dynamische bereik en de hoge CRI het scala aan filmopnamen, waardoor levendigere beelden ontstaan, of dit nu bij 2500K tot bijna 9900K gebeurt. Dit komt doordat de ingebouwde LED-chips door een dicht, zacht diffuus paneel gaan, waardoor harde schaduweffecten worden geminimaliseerd en de verlichting wordt verbeterd. Het is echter niet zonder nadelen: vooral het verminderde stroomverbruik van 5W verlaagt ook de intensiteit tot minder dan 60 cm verlichtingsbereik aan de voorkant. In combinatie met de enige manier om hem te bevestigen is op traditionele DSLR's met behulp van een flitsschoen of een 1/4"-aansluiting, waardoor de mogelijkheid om scènes tijdens livestreaming, vergaderingen of zelfs buiten filmen aanzienlijk te verhelderen, aanzienlijk wordt verminderd. De effecten zijn beperkt, maar ik vond de flitsmodi wel te wees creatief nuttig. Het lichtgewicht plastic chassis is strak en heeft esthetische, tactiele knoppen voor draaiknoppen om de helderheid, kracht en effectmodi aan te passen Het stroomverbruik was ongeveer 9 W bij gelijktijdig opladen of 4,5 W via een USB Type C-stekker. Hoewel het helderheidsniveau van de LED-chips nogal zwak verlicht aanvoelt voor een LED-paneel van 5 W, is het voldoende voor filmen op korte afstand in een compacte vormfactor Montageopties zijn wat dit beperkt, net als bij cameravideolampen, aangezien er slechts 2x 1/4" aansluitingen aan de boven- en onderkant met een extra flitsschoenconversie-adapter kunnen worden bevestigd.
Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen Compact maar instelbaar CCT-spectrum en zacht diffuse LED-elementen
19-04-2024