Endoscoop Inspectiecamera 1080P HD 5.5 mm Slang Camera Met 2 Lenzen Metalen Kabel En 4.3 inch IPS Hard Scherm 16.4ft / 5M

Model: GW45.0001

• 119.99
Algemene beoordeling 5   83
5
Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding!
Mijn eerste endoscoop en ik ben helemaal blij. Ik vind het een geweldig apparaat met veel toepassingsmogelijkheden voor de hobbyruimte. Als hobbymonteur aan auto's kan ik nu verloren kleine onderdelen terugvinden in de ingebouwde motorruimte zonder het voertuig op te krikken en de vervelende onderpanelen te verwijderen. Ik kan eindelijk een eerste blik op mijn motoren werpen zonder de cilinderkop te verwijderen. De camerakwaliteit is voldoende om zelfs de kruisarcering en grotere groeven in de cilinderwand te herkennen. Ook de klepzitting en de kleppen van een 1,3 liter motor zijn eenvoudig te inspecteren. Vervolgens kan ik de afbeeldingen en video's die op de meegeleverde geheugenkaart staan, overbrengen naar mijn pc en daar verwerken. Hiervoor had ik een adapter nodig voor de bijbehorende geheugenkaartaansluiting op de pc. Het enige kleine nadeel is de achterkant van de camerabody. Omdat de verschillende diameters van de camerabehuizing en de kabel een kleine stap creëren, komt de camera daar vast te zitten, bijvoorbeeld wanneer deze via de bougieschacht uit de verbrandingskamer wordt teruggetrokken. Ik heb het gebied omwikkeld met isolatietape om daar een helling te creëren, zodat het nergens vast zou komen te zitten als de camera naar achteren werd getrokken. Conclusie: veel waar voor uw geld! Voldoet aan en overtreft al mijn verwachtingen. Zou ik opnieuw kopen!
Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding! Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding!
02-05-2024