82 mm CPL & ND4 - ND64 (2 - 6 Stops) 2 in 1 Variabel ND Filter En CPL Circulair Polarisatiefilter Met 28 Lagen Antireflecterende Groene Film Twee Oranje Hendels Geïmporteerde Witte Stof Nano X Serie

Model: KF01.1918

• 95.99
Algemene beoordeling 5   72
5
Leg verbluffende beelden vast met het K&F Concept ND-lensfilter
Ik heb onlangs het K&F Concept 62 mm ND-lensfilter besteld voor mijn fotografiebehoeften en ben enorm onder de indruk van de prestaties. Het 28 meervoudig gecoate circulair polariserende en neutrale dichtheidsfilter is een gamechanger, waardoor ik beelden van hoge kwaliteit kan vastleggen met meer controle over de verlichting. Een van de dingen die ik het leukst vind aan dit lensfilter is de veelzijdigheid ervan. Dankzij het bereik van 2-6 stops kan ik de belichting naar wens aanpassen, en het polariserende effect helpt reflecties te verminderen en het contrast te vergroten. Het formaat van 62 mm past ook uitstekend bij mijn lens en het ontwerp met meerdere coatings helpt eventuele overstraling of nevenbeelden te verminderen. Qua bouwkwaliteit is het filter goed gemaakt en voelt het stevig aan in mijn hand. Het is ook eenvoudig te installeren en te verwijderen, zodat u het eenvoudig kunt vervangen als dat nodig is. De meegeleverde draagtas is een leuke bijkomstigheid en zorgt ervoor dat het filter veilig en beschermd blijft wanneer het niet in gebruik is. Over het algemeen ben ik uiterst tevreden met mijn aankoop van de K&F Concept 62 mm ND4-64 (2-6 stops) ND-lensfiltervariabel en CPL-polarisatorenfilter 2-in-1 en zou deze ten zeerste aanbevelen aan andere fotografen. Het is een hoogwaardige en veelzijdige toevoeging aan elke camera-opstelling.
18-02-2024