Feiyu Pocket 2 Light Handheld 3 Assige Gimbal Gestabiliseerde 4K Video Actiecamera, 130° Kijkhoek, Magnetische AL. Legering Boby luidspreker Met Microfoon, 4xZoom, 12MP Foto, 512G Kaartsleuf, Schoonheidseffect, voor YouTube TikTok Vlog

Model: GW46.0013

• 354.99
Algemene beoordeling 4.5   18
4
Leuk voor onderweg
Allereerst wil ik credits geven aan het ondersteuningsteam van Feiyu. Bij mijn aankoop was mijn camera DOA. De gimbal blijft hangen wanneer hij wordt ingeschakeld en de camera schakelt zichzelf uit. Ik nam contact op met Feiyu-ondersteuning en liet hen een video zien van wat mijn camera aan het doen was, ze boden me zowel omruil- als terugbetalingsopties aan. Ik besloot om met de ruiloptie te gaan, omdat ik dit echt wil gebruiken voor mijn aanstaande reis. Er werd op 29-10-ochtend om vervanging gevraagd en ik kreeg de vervanging tegen 30-10 ... De snelste vervanging die ik ooit heb ontvangen. Hier is mijn gebruikerservaring na een paar dagen te hebben gebruikt. De bouwkwaliteit hiervan apparaat is geweldig. Aluminium body rondom. Voelt erg fijn als ik het vasthoud en het voelt niet glad aan. De camera wordt ook geleverd met een harde hoes. Het ziet er niet veel uit, maar ik denk dat het de camera basisbescherming geeft. De camera is vrij eenvoudig te gebruiken voor het maken van video's. in het midden van de body vind je een joystick waarmee je de camerakop kunt bewegen en een knop om op te nemen. Het heeft ook een klein scherm voor preview. Het scherm is een aanraakscherm, dus je kunt de instelling wijzigen door over het kleine scherm te vegen. Het kostte me een paar pogingen om vertrouwd te raken met het setup-menu met het aanraakscherm. De kwaliteit van de video is goed met 1080p @ 120fps. Slow motion ziet er vloeiend uit en de beelden zien er scherp uit. De stabilisatie is geweldig. Ik heb geprobeerd met verschillende snelheden te lopen en de video is soepel zonder enige hapering. Batterij is redelijk. Het is ongeveer 75% vol uit de doos, en ik hoefde het niet echt op te laden terwijl ik er een paar dagen mee aan het spelen was, toegegeven dat ik dat wel was. t echt stress van de batterij wel. De Feiyu-app was OK. Het geeft alle functionaliteit om de camera op een mobiel apparaat te bedienen. Ik heb echt niet zoveel van de app gebruikt, ik vond het aanraakscherm voor nu goed genoeg. Al met al, met mijn paar dagen spelen met deze camera, zou ik zeggen dat dit een goede koop is. Ik kijk ernaar uit om het te gebruiken voor mijn reis en misschien heb ik meer updates.
26-12-2023