Wildcamera 24MP * 1296P met Nachtzicht, IP66 Waterdichte Jachtcamera, 2 inch Scherm Verborgen Wildcamera met Batterij en 64g SD Kaart Schorskleur

Model: KF35.145

• 69.99
Algemene beoordeling 5   100
5
Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik
Dit is mijn review van de K&F Concept Trail Camera Allereerst vind ik het een goede gemiddelde trailcamera. Ik heb hem lang genoeg gehad om hem uit te proberen. Er zijn 4 AA-batterijen nodig (niet meegeleverd) en er wordt gebruik gemaakt van een SD-kaart om de afbeeldingen op te slaan (kaart van 32 GB meegeleverd). De behuizing gaat open met twee stevige drukknopen, waardoor je toegang krijgt tot het batterijcompartiment, de SD-kaart en de bedieningselementen. Het heeft ook een klein LED-scherm waarop u een voorbeeld van uw foto's en video's kunt bekijken. Het heeft een aantal leuke functies, zoals time-lapse en voorkomt dat anderen toegang krijgen tot de informatie met een wachtwoord (aanbevolen). Aan de onderkant bevindt zich een poort waarmee u een externe voeding kunt gebruiken. Dit zou echter een extra aankoop zijn. U kunt de afbeeldingen rechtstreeks vanaf het apparaat downloaden met behulp van de meegeleverde USB-kabel, of u kunt de SD-kaart verwijderen en deze rechtstreeks op de kaartlezer van uw computer aansluiten. Ik heb het gebruikt in zonnige en avondsituaties, en de kwaliteit en focus van de afbeeldingen en video's zijn meer dan acceptabel. Afgezien van de voor de hand liggende situaties (veiligheid, dieren in het wild), heb ik het op een unieke manier gebruikt door het aan het einde van een run van 10 km in te stellen en in te stellen op bewegingsdetectie. Terwijl elke deelnemer langsliep, maakte de camera een foto en werd deze voorzien van een tijdstempel. Een mooie camera met veel toepassingsmogelijkheden.
Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik Een mooie camera voor onderweg en ander creatief gebruik
18-04-2024