Outdoor beveiligingscamera, WiFi 1080P HD panning 180° Home beveiligingscamera, met bewegingsdetectie alarm, nachtzicht, 2-kanaals audio

Model: KF50.0005EU

• 39.99
Algemene beoordeling 5   64
5
Videobewaking in volledige autonomie
Ik ben niet bezig met de installatie van mijn eerste videobewakingscamera, maar hij beschikt over de technische kenmerken die ik zocht, zodat ik hem op een moeilijk bereikbare locatie kon installeren. Ik wilde een camera in mijn tuin installeren, maar de locatie die ik koos had geen stroomadapter of bekabeld netwerk, dus ik had een camera nodig die autonoom kon werken, alleen met een netwerkverbinding. Het is een bewakingscamera van het PTZ-type die (alleen) werkt met een aansluiting en beschikt over een systeem van interne batterijen die oplaadbaar zijn via een micro-USB-kabel, waardoor hij een zeer goede autonomie heeft (ongeveer 15 dagen bij gemiddeld gebruik). Om echt autonoom te zijn, wordt deze camera echter geleverd met een zonnepaneelkit waarmee hij de batterijen kan opladen wanneer dat nodig is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over het opladen. Alles wordt bij ons afgeleverd in een nette verpakking die de inhoud goed beschermt met schuim. Uiteraard hebben wij de benodigde documentatie beschikbaar om ons te helpen met de installatie- en montagekit voor het zonnepaneel. Voor de meesten van ons hoeft u geen ingewikkelde installatie te doorlopen. Het enige wat u hoeft te doen is de applicatie downloaden die in de korte handleiding wordt aangegeven op uw smartphone, u moet de camera inschakelen en na het starten van de applicatie, als u een camera moet zoeken en toevoegen... moet u de QR-code scannen. , het duurt maar een paar seconden. Zodra u toegang heeft tot de instellingen, kunt u het verbindingsgedeelte, de bewegingsdetectiefunctie, nachtzicht, waarschuwingsmeldingen, enz. aanpassen. Heel belangrijk: als je bewegingsdetectie inschakelt, kun je de camera alleen bedienen als hij iets detecteert. Dit spaart de levensduur van de batterij. De afbeeldingen of video's van de alarmen kunnen worden opgeslagen in de cloudservice (betaald) die de applicatie biedt of u kunt een microSD-kaart gebruiken (niet meegeleverd) door deze in de speciale sleuf te installeren. Het is ook uitgerust met infrarood-LED's die zelfs 's nachts een zeer goede zichtbaarheid mogelijk maken. Uiteindelijk hebben we op brede dagen een heel goed product met een echt verrassende beeldkwaliteit omdat het verschillende formaten aankan, waaronder HD. 's Nachts blijft het beeld redelijk goed, zelfs in volledige duisternis. Klein extraatje: deze camera is voorzien van kleine puntjes om te genieten van kleurrijk nachtzicht!!! De beeldkwaliteit is opmerkelijk. De app is zeer praktisch, vloeiend en zeer gemakkelijk te gebruiken. Met de PTZ-optie kan de camera horizontaal en verticaal worden gedraaid, waardoor we kunnen profiteren van een groter bewakingsgebied. De bewegingen zijn erg soepel en de motoren lijken niet veel batterij te gebruiken. Erg blij met dit product.
Videobewaking in volledige autonomie
29-03-2024