Outdoor beveiligingscamera, WiFi 1080P HD panning 180° Home beveiligingscamera, met bewegingsdetectie alarm, nachtzicht, 2-kanaals audio

Model: KF50.0005EU

• 39.99
Algemene beoordeling 5   64
5
Goede camera voor thuisgebruik
Ik heb twee camera's in gebruik. Eén in de tuin en één aan de voorkant van het huis. Ik heb voor de camera gekozen omdat ik geen gaten in huis wilde boren of extra stopcontacten wilde installeren. Daarom is de camera met werking op batterij en zonnepaneel een goed alternatief. Als je de camera goed voor jezelf positioneert (bijvoorbeeld bij een raam op de bovenverdieping), kun je er in geval van nood snel en zonder problemen een powerbank aan hangen. Ik wilde ook een camera die niet per se een cloud nodig had, maar alles op een SD-kaart opsloeg. Als iemand een camera wil stelen, doet hij dat. Als hij hoog genoeg hangt, is dit niet onmogelijk, maar wel iets moeilijker. Daarom zie ik persoonlijk opslag op een SD-kaart als probleemloos. De camera levert goede beelden en is eenvoudig te installeren. Ook het opzetten is kinderspel. Installeer de app op je smartphone, zet de camera aan, scan de QR-code en maak verbinding met de WiFi. Dat is het al. Voor de eerste keer opstarten zou ik de smartphone-app gebruiken, later kun je ook de Windows-software installeren. Tijdens de installatie wordt een wachtwoord voor de camera toegewezen. Zorg ervoor dat uw wachtwoord veilig is. Dus minimaal 8 tekens (beter meer), bestaande uit cijfers, hoofd- en kleine letters en speciale tekens. Omdat de camera al een tijdje in de tuin hangt, kan ik ook iets zeggen over het zonnepaneel. Ik heb de camera aan de achterkant niet vooraf geladen. Deze werd meteen geïnstalleerd toen het batterijniveau 70% was. Het zonnepaneel laadde de batterij in een week tot 100% op. De zon hoeft niet direct op het zonnepaneel te schijnen, het is voldoende dat hij er gewoon is. Aan de voorkant van het huis heb ik geen direct zonlicht. Daarvoor staat een huis simpelweg te ver naar voren. Toch wordt de batterij in de ochtenduren op 100% gehouden. Wat ik in de toekomst graag zou willen voor deze camera van K&F CONCEPT: - De mogelijkheid om verbinding te maken met een server of met het schijfstation - Een zonnepaneel met goed gedrag bij weinig licht voor aanpassing achteraf zou de winterdagen een beetje beter maken. Met wintergebruik heb ik nog geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat het in de winter wat lastiger wordt om de accu op te laden. Tot nu toe krijgt de camera van K&F van mij een duidelijk aankoopadvies. Maar ook hier spelen de instellingen een belangrijke rol. Bewegingsdetectie en een schema voor wanneer de camera "aan" staat, helpen de batterij te sparen. Wanneer u thuis bent, hoeft de PIR niet noodzakelijkerwijs aan te staan. Mocht u toch voor langere tijd het huis verlaten, dan kunt u met een paar klikken snel uw planning wijzigen. Addendum: Het is nu herfst en tot nu toe ben ik nog steeds blij met de camera's. Ik heb de camera aan de voorkant een keer moeten opladen met een powerbank (er is veel beweging vlak bij de voordeur). Omdat ik de camera heel goed had gepositioneerd, was ik er snel bij en binnen een half uur was hij weer 100% opgeladen. Ook het gedrag bij weinig licht van het zonnepaneel is beter dan verwacht. De ondersteuning is ook erg goed. De tweede camera was direct defect en zonder veel heen en weer schrijven werd mij een nieuwe toegestuurd. De nieuwe was bij aankomst defect en er werd meteen een derde opgestuurd. Alles is snel en gemakkelijk. De verzendkosten voor het retourneren werden na een korte navraag direct terugbetaald.
Goede camera voor thuisgebruik Goede camera voor thuisgebruik Goede camera voor thuisgebruik Goede camera voor thuisgebruik
30-03-2024