Outdoor beveiligingscamera, WiFi 1080P HD panning 180° Home beveiligingscamera, met bewegingsdetectie alarm, nachtzicht, 2-kanaals audio

Model: KF50.0005EU

• 39.99
Algemene beoordeling 5   64
5
Zeer eenvoudig in te stellen en indrukwekkende beeldkwaliteit
We hebben deze camera een paar dagen geleden op de oprit van mijn ouders geplaatst en tot nu toe ben ik erg onder de indruk van dit kleine cameraatje! Het werd geleverd in een kleine doos, verpakt met het zonnepaneel, alle benodigde kabels en bevestigingsmateriaal, en een uitgebreide gebruikershandleiding. Het instellen van de camera was uiterst eenvoudig en we hebben hem in minder dan een uur prachtig kunnen opstellen. Nadat we de camera hadden gemonteerd, hebben we de app gedownload uit de App Store. De app liet met eenvoudige stap-voor-stap instructies zien hoe je de camera instelt en verbinding maakt met wifi. Binnen 10 minuten verplaatsten we de camera met de joystick en veranderden we de instellingen voor bewegingsdetectie. We waren erg onder de indruk van de beeldkwaliteit, de camera is zo goed als een smartphone en de groothoeklens dekt veel, dus over het algemeen zijn we er erg blij mee. Zelfs 's nachts, weliswaar in zwart-wit, lijkt de beeldkwaliteit met de infraroodcamera even scherp te blijven. Ik heb een microSD-kaart van 16 GB in de camera geplaatst, zodat ik de beelden kan opslaan. Het draait al een paar dagen en heeft slechts ongeveer 400 MB geheugen gebruikt. Ik denk dat het een zeer efficiënt videocoderingsformaat gebruikt. Er is ook een optie om video's in de cloud op te slaan, ik heb de proefperiode van 7 dagen geactiveerd, we zullen zien of ik me uiteindelijk abonneer, maar het zou me zeker veel veiliger maken als ik in plaats daarvan een back-up van alle opnames in de cloud zou hebben of gewoon op de camera zelf! Over het geheel genomen vind ik dit een uitstekend pakket, de beeldkwaliteit is zeer indrukwekkend, de applicatie beschikt over alle features die je ooit nodig zult hebben en de bewegingsdetectie werkt perfect. Tweewegaudio is ook een handige bonus die we veel zullen gebruiken!
Zeer eenvoudig in te stellen en indrukwekkende beeldkwaliteit Zeer eenvoudig in te stellen en indrukwekkende beeldkwaliteit Zeer eenvoudig in te stellen en indrukwekkende beeldkwaliteit
02-05-2024