4G LTE Buiten Beveiligingscamera Draadloos Op Zonne Energie En Op Batterijen PIR Bewegingsdetectie 2K Infrarood Nachtzicht 2 Weg audio EU Versie + Standaard 2m Verlengkabel + Simkaart Zonder Contract

Model: KF50.0028EU

• 169.99
Algemene beoordeling 5   52
5
Echt een topcamera :-)
Ik kocht de camera om ons tuinhuisje in de gaten te houden. Hij zou met een simkaart moeten werken aangezien er geen WiFi in de tuin is en onafhankelijk zijn van elektriciteit via een zonnepaneel. Ik heb met deze camera de juiste keuze gemaakt, ik ben tot nu toe zeer tevreden. Tot nu toe geeft het batterijniveau altijd 100% aan, ook al worden de dagen korter en schijnt de zon pas in de middag op de camera. De beeldkwaliteit vind ik erg goed (2e foto), meer heb ik niet nodig. Ik kan overal en altijd zien hoe mijn tuin eruit ziet en daar ben ik blij mee. Ook kan ik heel snel foto's of video's maken. En de microfoon werkt ook perfect. Soms moet ik 2-3 keer op het scherm drukken om verbinding te maken met de camera, maar dat kan aan mijn dataprovider liggen. Boeit mij niet meer. De camera reageert zeer snel op beweging, ik krijg direct een bericht op mijn mobiel. Over het algemeen ben ik zeer tevreden, ik zou graag nog een paar instellingen in de app zien. Bijvoorbeeld een instelling waarmee de camera de ‘indringer’ een paar minuten (naar keuze) kan filmen of fotograferen als er beweging is. Helaas zijn er niet genoeg instelmogelijkheden. Maar over het algemeen ben ik super tevreden en de klantenservice is heel gemakkelijk te bereiken en je krijgt meteen heel vriendelijke antwoorden en hulp. Ik ben tot nu toe zeer tevreden, ik raad de camera aan en ik hoop dat dit nog lang zo blijft.
Echt een topcamera :-) Echt een topcamera :-)
04-04-2024