4G LTE Buiten Beveiligingscamera Draadloos Op Zonne Energie En Op Batterijen PIR Bewegingsdetectie 2K Infrarood Nachtzicht 2 Weg audio EU Versie + Standaard 2m Verlengkabel + Simkaart Zonder Contract

Model: KF50.0028EU

• 169.99
Algemene beoordeling 5   52
5
Goede beveiligingscamera
Persoonlijk voel ik mij veiliger als mijn huis bewaakt wordt als ik er niet ben. Ook vind ik het een geruststelling dat ik altijd weet wat er in en om het huis gebeurt. Ik voel me daar een stuk veiliger. Voor dit doel wilde ik een camera die zelfs in het donker bevredigende foto's kon maken, aangezien er in de winter veel duisternis is. Ik vond dat deze camera zeer geschikt is voor dit gebruik. De camera ziet eruit als op de foto's. Niet te groot zodat het te opvallend op mijn deur hangt, maar toch zichtbaar zodat iedereen weet dat er opgenomen wordt. Dat alleen al kan een groot verschil maken als het om veiligheid gaat. De camera is gemaakt van metaal en weer en wind mogen geen problemen opleveren. Tot nu toe is dit bij mij ook het geval en heeft de camera alle weersomstandigheden doorstaan. Voordat je de camera bevestigt, dien je hem eerst met de app te verbinden en in te stellen. Ik kan me voorstellen dat het proces lastiger wordt als de camera al buiten staat opgesteld. Hiervoor moet je eerst de app downloaden met behulp van de QR-code. Bij de app zelf moet je je eerst registreren, wat ik persoonlijk een beetje vermoeiend vind. Eenmaal ingelogd kun je de app vervolgens verbinden met je apparaat, wat bij mij vlekkeloos en snel werkte. Daarna kon ik de camera uitproberen. De foto is echt geweldig, ik heb absoluut niets meer nodig. Ik kan de camera handmatig draaien en kan via de app spreken. Het geluid, zelfs als het uit de camera komt, is helder en helder. Dat is ook geweldig. Als u iets ziet dat u wilt vastleggen, kunt u een opname of een screenshot maken. Dit gebeurt zonder veel vertraging, waardoor je echt kunt vastleggen wat je wilt. Bewegingsdetectie is voor mij ook belangrijk. De app waarschuwt mij altijd als hij beweging detecteert. Ook kun je hier instellen hoe gevoelig de camera moet reageren op beweging, over welke tijdsduur je bewegingen wilt vastleggen en in welke zone. Ik denk dat dat hier echt succesvol is. Hetzelfde kun je doen met geluidsherkenning. Over het geheel genomen vind ik de camera solide. Het werkt goed, het beeld is geweldig en het heeft veel functies.
Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera Goede beveiligingscamera
19-04-2024