69.7 '' / 177 cm Camera Statief 8.8 lbs Belastbaar Telefoon Statief Met 3 Weg Pankop En Afneembare Monopod Voor DSLR (TM2624L)

Model: KF09.050V2

• 49.99
Algemene beoordeling 5   87
5
Grote wendbaarheid
Ik heb een ouder, vintage camerastatief dat ik al enkele jaren gebruik. Die was veel duurder dan deze. Het draagbare statief van K&F Concept 70"/177 cm is net zo stevig en een veel betere waarde. Voor zwaardere camera's zoek ik altijd naar de haak in het midden van het statief, omdat ik soms in buitenomstandigheden graag een zandzak hang om er zeker van te zijn het wordt niet weggeblazen door de wind.De poten schuiven zonder problemen uit en er is een waterpas in de buurt van de camerabevestiging.Dit is veel mooier in kwaliteitstechniek dan ik had verwacht, vooral vanwege de soepelheid van de bewegende delen. Je kunt je camera heel hoog monteren, dus dit zou goed werken in omgevingen zoals auditoria waar je een hoger perspectief nodig hebt. Dit is veel meer licht dan mijn oude en wordt geleverd met een eigen nylon opberg-/draagtas. Gelukkig is de standaard 1/4" schroefdraad op de houder nodig en ze waren leuk genoeg om een ​​mobiele telefoonadapter op te nemen, dus het is voor veelzijdig gebruik. Ik vind het K&F Concept 70"/177cm draagbare statief een redelijk naar goede waarde. Ik heb soortgelijke statieven gezien als recensies en ze ontbraken in techniek en kwaliteit van materialen. Dit is een goed statief en ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen met een zwaardere camera of apparatuur. Bedankt voor het lezen van mijn recensie. Als je het nuttig vond, klik dan op de knop Nuttig hieronder. Ik heb soortgelijke statieven gezien als recensies en ze ontbraken in techniek en kwaliteit van materialen. Dit is een goed statief en ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen met een zwaardere camera of apparatuur. Bedankt voor het lezen van mijn recensie. Als je het nuttig vond, klik dan op de knop Nuttig hieronder. Ik heb soortgelijke statieven gezien als recensies en ze ontbraken in techniek en kwaliteit van materialen. Dit is een goed statief en ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen met een zwaardere camera of apparatuur. Bedankt voor het lezen van mijn recensie. Als je het nuttig vond, klik dan op de knop Nuttig hieronder.
02-03-2023