Camera Videomicrofoonset voor YouTube, Vlog-windscherm 3,5 mm voor telefoon en camera

Model: KF10.014

• 42.99
Algemene beoordeling 4.8   33
5
Geweldige microfoon voor het geld!
In 2020 werd mijn huis ook mijn kantoor. Plots kwam iedereen online bijeen en de behoefte aan een microfoon werd belangrijker dan ooit. Ik red het al met mijn telefoon en de microfoon op mijn telefoon voor af en toe een vergadering, maar wanneer je meerdere keren per dag met een groep mensen afspreekt, werd een goede microfoon een noodzaak. Ik wilde geen honderden dollars uitgeven aan een microfoon, in de hoop dat covd elke dag zou eindigen en ik weer op kantoor zou zijn. De microfoon van de K & F Concept had goede recensies en een goede prijs, dus ik dacht dat ik het een kans zou geven. De microfoon kwam aan in een goed verpakte doos, met afzonderlijke onderdelen in een gesegmenteerde plastic verpakking die de afzonderlijke onderdelen beschermde. Er was een statief, een verstelbare beugel om je telefoon vast te houden, een beugel om de microfoon vast te houden, een microfoonhoes om windgeruis te verminderen, de microfoon, een handleiding en 2 kabels - een voor je telefoon en een voor je camera. De kabels hebben labels aan elk uiteinde om aan te geven waar ze moeten worden aangesloten (camera versus telefoon). Het in elkaar zetten is zo eenvoudig dat ik de handleiding niet heb geopend. Misschien gebruik ik het ooit op mijn camera, maar mijn doel om het te kopen was voor mijn telefoon en conferenties. Toen ik het op mijn Zoom-vergaderingen gebruikte, konden mensen echt begrijpen wat ik zei!! Het was leuk om de microfoon en de telefoon op de standaard te kunnen richten en de telefoon niet aan te passen, zodat de microfoon me oppikte en niet de desktopventilator. Voor het geld vind ik de microfoon echt geweldig! Makkelijk in elkaar te zetten, makkelijk in gebruik en het klinkt geweldig!! Ik kan niet wachten om het te proberen op mijn camera en misschien zelfs op mijn pc. De microfoonbeugel heeft een koude schoen die wordt aangesloten op de bovenkant van de camera,
02-11-2020