Zhiyun Weebill S 3 Axis Handheld Gimbal Stabilizer voor Mirrorless en DSLR Camera voor Canon 5DIV 5DIII EOS R Sony A7M3 A7R3 A7 III A9 Panasonic S1 GH5s Nikon Z6, Verbeterde Motor Dan weebill lab

Model: GW46.0012

• 349.99
Algemene beoordeling 4.9   27
5
klein maar zeer effectief :)
Hallo, ik maak professionele trouwvideo's. Ik heb veel modellen en merken producten gebruikt. Bijvoorbeeld zhiyun kraan 1, zhiyun kraan plus, zhiyun kraan 2 en dji ronin mx. Ik heb Zhyun Weebill's twee weken geleden gekocht. en ik heb 2 complete trouwvideo's opgenomen. Het product is over het algemeen klein en licht. Op het eerste gezicht geloofde ik het niet. De installatie van de Sony A7S2 en de Sony 24-70 op 2,8 mm heeft echter zijn kracht bewezen. Er is een auto-tuning-functie waarmee de gimbal het juiste motorvermogen kan instellen voor de door u gekozen camera/lenscombinatie. Installatie is eenvoudig dankzij het vergrendelsysteem op de camera. Ik denk dat de opnieuw ontworpen slotsleutels iets beter zijn dan de oude. een kleine maar zeer krachtige gimbal. Ik heb de beeldoverdrachtmodule nog niet geprobeerd. Er zijn veel verschillende plannen. deze maken rotatie POV = 360° van de drie motoren mogelijk na de beweging van de stabilisator. PF = op een horizontale as kun je met elke snelheid bewegen. L = In deze modus wordt de beweging van de 3 assen vergrendeld terwijl de camera in de opnamemodus blijft. Er is ook een volgmodus. ook een van mijn favoriete mods GO-modus = linker- of rechtercamera snel op en neer als je op de go-knop ernaast drukt. en je kunt het meteen doen zonder de camera-instellingen te wijzigen. Vortex-modus: In deze modus kun je de stabilisator stilhouden en de camera 360 graden rond zijn eigen as draaien. Dit is een erg coole functie bij het maken van een huwelijksverhaal. De gimbal bevriest 360 graden rond zijn eigen as, ongeacht de stand van de handgreep. als een complete wervelwind. Nu wil ik dit zeggen. Dit product is echter niet van dezelfde klasse als de Ronin mx. Naar mijn mening heeft ronin een snellere installatie dan mx en is hij op elk moment klaar voor gebruik.
klein maar zeer effectief :) klein maar zeer effectief :) klein maar zeer effectief :) klein maar zeer effectief :)
08-04-2024