69.7 '' / 177 cm Camera Statief 8.8 lbs Belastbaar Telefoon Statief Met 3 Weg Pankop En Afneembare Monopod Voor DSLR (TM2624L)

Model: KF09.050V2

• 49.99
Algemene beoordeling 5   87
5
Hoge stabiliteit, veelzijdig inzetbaar en betaalbaar
Ik had een licht statief nodig voor buitenfotografie dat zelfs op oneffen en steenachtige oppervlakken stabiel zou staan en mijn systeemcamera goed op zijn plaats zou houden. Zodra ik het uitpakte, besefte ik dat ik hier geen goedkoop product kreeg; sterker nog, Ik was verrast door de hoogwaardige afwerking voor de prijs. Naast een statieftas werd er ook een mobiele telefoon/GoPro-adapter meegeleverd. Het statief weegt iets minder dan 1,7 kg en de stabiliteit is zeer goed, doordat er ook een contragewicht aan kan worden bevestigd en de rubberen voetjes kunnen worden versteld en zo een perfecte stand mogelijk maken. Alles werkte zoals verwacht, de statiefpoten konden zonder problemen worden bevestigd. uit elkaar en op slot. Ook de statiefkop was gemakkelijk te gebruiken. De camera trok bij mijn 12-50mm en mijn 14-150mm niet naar beneden, maar bleef in de ingestelde positie.De adapterplaat voor de camera heeft naast de schroef een borgpin, die ervoor zorgt dat de plaat altijd van de camera af wordt geduwd. camera, waardoor het per ongeluk losraken van de schroef wordt voorkomen. Zeer goed, slechts een paar snelwisselplaten hebben ze.Het statief is goed doordacht doordat de middelste stang volledig verwijderd kan worden en je meteen een antislip en stabiele “monopod” hebt. Dit is interessant voor alle gebruikers die foto's willen maken met de GoPro of mobiele telefoon en de meegeleverde GoPro-adapter hebben vastgeschroefd. Conclusie: perfect voldoende voor beginners en als statief voor onderweg en ik heb niets beters gezien voor de prijs .
Hoge stabiliteit, veelzijdig inzetbaar en betaalbaar Hoge stabiliteit, veelzijdig inzetbaar en betaalbaar Hoge stabiliteit, veelzijdig inzetbaar en betaalbaar
24-04-2024