94" / 240 cm Camera Statief Lichtgewicht Reisstatief 22lbs / 10kg Belasting met Afneembare Monopod voor DSLR SLR T254A8+BH-28L (SA254T1)

Model: KF09.086

• 139.99
Algemene beoordeling 4.9   87
5
geweldig voor lange mensen
extra stabiliteit. Eén klacht heb ik te maken met de meegeleverde kogelgewrichthouder. Het vergrendelingsmechanisme van de kogelkop bevindt zich aan de rechterkant, ten opzichte van de U-sleuf, waardoor u naar boven kunt richten buiten het normale bereik van de kogelkop. Dit betekent dat als u de camera moet aanpassen bij gebruik van de u-sleuf, u onhandig met uw linkerhand moet reiken, of helemaal rond moet reiken met uw linkerhand, omdat u uw rechterhand moet gebruiken om de camera vast te houden. stabiel terwijl u het vergrendelingsmechanisme aanpast. De andere optie is om de camera met je linkerhand vast te houden, maar hiervoor moet je de camera bij de lens of op een onhandige manier bij de body vasthouden. Het andere dat ik niet leuk vind, is dat je de haak aan de onderkant van de middenkolom moet verwijderen als je de middenkolom wilt omkeren om je camera dichter bij de grond te plaatsen. Ik heb niet genoeg statieven gebruikt om te weten of de snelontgrendeling goed is of niet. Het kan soms moeilijk zijn om het weer op zijn plaats te zetten, maar dit kan te wijten zijn aan een bedieningsfout. Over het algemeen ben ik erg blij met dit statief en zou het iedereen aanbevelen die lang is of op zoek is naar een extra hoog statief voor specifiek gebruik. maar dit kan te wijten zijn aan een bedieningsfout. Over het algemeen ben ik erg blij met dit statief en zou het iedereen aanbevelen die lang is of op zoek is naar een extra hoog statief voor specifiek gebruik. maar dit kan te wijten zijn aan een bedieningsfout. Over het algemeen ben ik erg blij met dit statief en zou het iedereen aanbevelen die lang is of op zoek is naar een extra hoog statief voor specifiek gebruik.
geweldig voor lange mensen geweldig voor lange mensen geweldig voor lange mensen geweldig voor lange mensen
28-04-2024