Grote Camerarugzak DSLR Cameratas Geschikt Voor 14 inch -15 inch Laptop 14L Met Statiefhouder Laptopcompartiment Compatibel Met Canon / Nikon / Sony / Olympus Grijs

Model: KF13.044V5

• 59.99
Algemene beoordeling 4.9   92
5
Gewoon een TOP camerarugzak!
Ik vind de rugzak gewoon geweldig. Het compartiment voor de camera en lenzen is echt heel variabel. Dankzij het goede idee om klittenband aan de zijkanten van de verdelers te gebruiken, zijn er eindeloze mogelijkheden voor het opbergen van uw cameraapparatuur. Je kunt de verdelers ook volledig verwijderen, zodat er een grote ruimte ontstaat. Ook de scheiders voor de camera en lenzen etc. zijn zeer goed opgevuld, zodat er niets kan gebeuren met de vaak peperdure camera-accessoires. Ook de mogelijkheid om een statief mee te nemen is briljant. In het kleinere voorvak kunnen ook veel kleine spullen worden opgeborgen. Ik vind het ook leuk dat het gaasvak in de grote tas kan worden afgesloten met een ritssluiting, zodat er niets verloren gaat. Naar mijn mening zijn de rug en de draagriemen zeer goed gevoerd, zodat ze ook op een langere reis comfortabel te dragen zijn. Alle naden zijn zeer goed gemaakt en lijken van zeer goede kwaliteit te zijn. Naar mijn mening zijn de ritsen ook erg goed en kunnen ze in beide richtingen worden geopend. Ook qua uiterlijk en kleur vind ik hem erg goed en je kunt hem gemakkelijk gebruiken als normale rugzak voor school of vrije tijd.
Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak! Gewoon een TOP camerarugzak!
20-04-2024