82 mm Black Pro Mist Filter 1 Filter Voor Speciale Effecten Filmische Uitstraling Black Diffusie Effectfilter Voor Cameralens Nano X Serie

Model: KF01.1669

• 89.99
Algemene beoordeling 5   65
5
Fotofilmeffect, nooit meer zonder!
Ik begin met te zeggen dat dit filter voor altijd op mijn Canon 24-70 zal blijven zitten en dat ik tevreden en verbaasd ben over het effect dat het op mijn foto's geeft. Het filter wordt geleverd in een harde koffer die hem al onderscheidt van low-end filters: hij is comfortabel in gebruik en heeft een antislipgedeelte met verschillende inkepingen voor meerdere filtergroottes. De constructie is uitstekend en is direct zichtbaar aan de laag die op het oppervlak is aangebracht, een professioneel hulpmiddel. Als je een fotografie-nerd bent zoals ik, heb je, om een effect te krijgen dat lijkt op diffusie / gloed, al dingen geprobeerd als vaseline op de lens, kousen die aan een filter zijn getrokken of verschillende films. Hier is dit filter allesbehalve. Het heeft een stiekem effect en verslechtert het beeld NIET. De randen blijven scherp terwijl de kleuren in de foto iets lijken te vervagen, waardoor de kwaliteit van film wordt hersteld: echt mooi! Ik kocht hem voor fotografie op klaarlichte dag, maar een van de beste toepassingen is zeker bij nachtverlichting, waardoor je deze verspreiding van kleur en helderheid beter kunt waarderen. Ondanks dat het een veelgebruikte term is, geeft dit filter een organisch gevoel aan digitale fotografische pulp. Ik zou erop willen wijzen dat het geen schaamteloos en vulgair wijdverbreid effect heeft, maar zichtbaar is zonder de aandacht te trekken. Ook voor video's een aanrader!
Fotofilmeffect, nooit meer zonder! Fotofilmeffect, nooit meer zonder! Fotofilmeffect, nooit meer zonder! Fotofilmeffect, nooit meer zonder!
16-04-2024