78'' / 200 cm Camerastatief Draagbaar Aluminium Fotostatief Met Monopod Functie 360° Balhoofd Inclusief Snelkoppelingsplaat Voor Canon Nikon Sony Olympus K234A7 (S210)

Model: KF09.087

• 109.99
Algemene beoordeling 4.9   61
5
Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken
Ik heb tot nu toe alleen een klein statief gehad, maar dat heeft maar een bepaald "bereik" en je kunt er kleinere dingen mee filmen of opnemen. Omdat ik zelf geen expert ben, heb ik een aantal dingen bekeken en vooral de kleur van het statief en het formaat hebben mij overtuigd. Ik had dus een veel groter statief nodig. Het product wordt geleverd met een tas die erg handig kan zijn voor transport. + Een statief dat op zichzelf opvouwt en makkelijk mee te nemen is in je tas + Hierop staan gemakkelijk voorwerpen tot 10kg + Je kunt de lengte aanpassen tussen 55cm en 200cm met een camera of iets anders + Er wordt een tas meegeleverd, die je ook mee kunt dragen de cape die bij de accessoires zit + Een van de beste extra's is de waterpas, die in het apparaat is ingebouwd. Hierdoor heb je het voordeel dat je het statief ook op een niet-rechte waterpas recht en veilig kunt opstellen. +/- Omdat ik zelf geen amateurfotograaf ben, weet ik niet of dit statief een echte aanrader zou zijn, maar naar mijn maatstaven voldoet het aan mijn behoeften en is het gemakkelijk op te bergen, uit te pakken en te vervoeren. Daar mag ik niet over klagen. Het is erg leuk om een statief te hebben dat van klein naar groot kan worden aangepast. Een goed alternatief voor het kleine statief, dat ik voorheen altijd gebruikte voor mijn video's of mijn foto's.
Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken Prima statief, dat een behoorlijk formaat heeft als je hogere plaatsen wilt bezoeken
19-04-2024