Feiyu Pocket 2 Light Handheld 3 Assige Gimbal Gestabiliseerde 4K Video Actiecamera, 130° Kijkhoek, Magnetische AL. Legering Boby luidspreker Met Microfoon, 4xZoom, 12MP Foto, 512G Kaartsleuf, Schoonheidseffect, voor YouTube TikTok Vlog

Model: GW46.0013

• 354.99
Algemene beoordeling 4.5   18
4
Deze camera is GEWELDIG!
Ik hou echt van deze camera! Ten eerste komt het mooi verpakt en goed beschermd aan. De camera zelf voelt goed gemaakt en voelt niet goedkoop aan. Het wordt geleverd met een mooie hoes waar de camera in past om hem in goede staat te houden en het cardanische systeem goed te beschermen. In dit geval past het gemakkelijk in een zak en hoeft u niet bang te zijn dat er iets kapot gaat. De kwaliteit van de video en afbeeldingen is echt heel goed voor zo'n kleine zakcamera. Wat nog indrukwekkender is, is de beeldstabilisatie die deze heeft dankzij het 3-assige gimbal-systeem. Het werkt en het werkt goed voor zo'n klein apparaat. De camera is zeer eenvoudig te bedienen en te gebruiken. Op de camera zelf zijn er heel weinig knoppen en een touchscreen. Het scherm reageert behoorlijk, maar vanwege de grootte van het scherm kan het iets moeilijker te gebruiken zijn, vooral als je grotere vingers hebt. De camera heeft wel ingebouwde wifi en kan eenvoudig verbinding maken met de APP. De APP is zeer eenvoudig te gebruiken en te navigeren, en u kunt instellingen aanpassen als u het aanraakscherm niet wilt gebruiken. Je kunt op deze manier ook je video's en foto's downloaden. De levensduur van de batterij is redelijk goed, maar hangt natuurlijk af van hoeveel je hem gebruikt. Ik zou er ook voor zorgen dat wifi is uitgeschakeld als je het niet op je telefoon aansluit, omdat ook dat de batterij sneller leegmaakt. Hij kan worden opgeladen via een powerbank en kan ook tijdens het opladen worden gebruikt. Al met al is dit een erg mooie camera en ik ga hem absoluut gebruiken voor toekomstige video's. De algehele beeldkwaliteit is geweldig en de beeldstabilisatie is redelijk goed. Je krijgt veel waar voor je geld met deze camera!
02-03-2024