Feiyu Pocket 2 Light Handheld 3 Assige Gimbal Gestabiliseerde 4K Video Actiecamera, 130° Kijkhoek, Magnetische AL. Legering Boby luidspreker Met Microfoon, 4xZoom, 12MP Foto, 512G Kaartsleuf, Schoonheidseffect, voor YouTube TikTok Vlog

Model: GW46.0013

• 354.99
Algemene beoordeling 4.5   18
4
Mooie camera maar een beetje te duur
Ik besloot dit eens te proberen na enkele maanden gebruik - en echt genieten - van mijn Feiyu G6-gimbal met een GoPro eraan bevestigd. Ik ben dol op de G6, maar ik vond het idee van een alles-in-één oplossing leuk, een actiecamera ingebouwd in een cardanische ophanging die minder installatie vereist. Ten eerste, ja, het werkt heel goed. De camera is uitstekend en mijn vrouw houdt vooral van het volgen van gezichten. Het loopt ongelooflijk soepel en als technisch onbekwaam persoon vind ik de camera erg intuïtief in het gebruik. Dat is eigenlijk wat me voor het eerst aantrok tot de Pocket 2. Ik heb altijd moeite gehad om mijn GoPro op een cardanische ophanging te monteren en te balanceren, omdat ik de technische vaardigheden en ruimtelijke redenering van een baksteen heb, dus het maakt het veel gemakkelijker om een ​​ingebouwde in de camera. Hier is echter het probleem. De Pocket 2 wordt aangeprezen als een actiecamera, maar voldoet voor mij niet helemaal aan de criteria. Een actiecamera moet waterdicht zijn, of op zijn minst zeer waterbestendig, en met een stand-alone actiecamera is dat meestal een standaardfunctie. Je gimbal is misschien niet waterdicht, maar als je het water in moet, kun je je camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. of op zijn minst zeer waterbestendig, en met een stand-alone actiecamera is dat meestal een standaardfunctie. Je gimbal is misschien niet waterdicht, maar als je het water in moet, kun je je camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. of op zijn minst zeer waterbestendig, en met een stand-alone actiecamera is dat meestal een standaardfunctie. Je gimbal is misschien niet waterdicht, maar als je het water in moet, kun je je camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. en met een zelfstandige actiecamera is dat meestal een standaardfunctie. Je gimbal is misschien niet waterdicht, maar als je het water in moet, kun je je camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. en met een zelfstandige actiecamera is dat meestal een standaardfunctie. Je gimbal is misschien niet waterdicht, maar als je het water in moet, kun je je camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. maar als u het water in moet, kunt u uw camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. maar als u het water in moet, kunt u uw camera tijdelijk loskoppelen. De Pocket 2 is echter niet waterdicht. Niet eens in de buurt. Het handvat heeft verschillende poorten waar water vrijelijk in kan stromen, dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal. dus je zult dit ding niet nat willen maken. Dat beperkt het gebruik van deze camera tot het droge, wat een beetje beperkend aanvoelt. Als je denkt dat je nooit oppervlakte- of onderwateropnamen hoeft te maken met je camera, zou ik zeggen dat dit een zeer aantrekkelijke optie is . Het is goed gebouwd en gemakkelijk te gebruiken, en de output is uitstekend. Als je echter een echte actiecamera nodig hebt, raad ik een GoPro of iets dergelijks aan met een stand-alone gimbal.
06-02-2024