• 249.99
Algemene beoordeling 5   70
5
Goede endoscoop voor huishoudelijk werk. Ik vind het erg nuttig om leidingen en knelpunten heel goed te inspecteren. De schermresolutie is goed, evenals de LED-verlichting van de camera. 32 GB SD-kaart al geplaatst. Ik heb het gebruikt om mijn droger te repareren die steeds bleef hangen. Ik slaagde erin om het te doen zonder enig onderdeel te demonteren om te zien waar de pluisplug zat die de luchtdoorgang blokkeerde. Door de gebogen haak aan de kop van de kamer te bevestigen, kon ik het grootste deel van het materiaal dat de buizen blokkeerde eruit trekken zonder een huls te demonteren.
02-05-2024
5
Handig en praktisch! Nadat ik het automatisch heb besteld, heb ik ook een heel interessant leven, waarbij ik vaak buren help om kleine gaten te controleren bij het repareren van auto's
Goede endoscoop Goede endoscoop Goede endoscoop Goede endoscoop
01-05-2024
5
Handig en praktisch!
29-04-2024
5
Ik was op zoek naar een systeem om enkele gaatjes te inspecteren die nodig zijn voor mijn werk en ik moet zeggen dat het behoorlijk comfortabel is
27-04-2024
5
Ik heb het gebruikt door een gewicht voor de camera te plaatsen om de draad strak te houden, zodat deze bij het afdalen niet de binnenmuur raakt. Terwijl ik voor de controle van de schoorsteenmond deze op een telescopische paal bevestigde om optimale controle te hebben tijdens de beklimming. Ik heb foto's en video's gemaakt en het resultaat is bevredigend, zeker niet vergelijkbaar met producten die 10 keer meer kosten. Ik geef 5 sterren voor de prijs-kwaliteitverhouding.
25-04-2024
5
Een goed handwerkinstrument. Het heeft beperkingen, maar doet zijn werk. Vooral de kabel valt op omdat deze in de plooi blijft zitten.
23-04-2024
5
Gemakkelijk te activeren, biedt goede beelden, de camera aan de zijkant is erg handig, in werkelijkheid is de wendbaarheid van de camera beperkter. Een kanttekening: het is niet meteen mogelijk om de camera in de leidingen of op niet-triviale paden te richten, om te manoeuvreren moet er rekening mee worden gehouden dat de stijfheid van de kabel aandacht en een vaste hand vereist, er moet een zekere behendigheid zijn verworven om de punten te bereiken die interesse en ervaring nodig zijn om beelden te begrijpen. Tijd, rust en geduld: dan zijn er de resultaten.
20-04-2024
5
Uitstekend product voor thuisgebruik, zeer vriendelijke verkoper en klaar voor elke vervanging... Gefeliciteerd, je hebt mijn vertrouwen gewonnen!!!
19-04-2024
5
Ik heb moeite gehad met het vinden van draad- en kabelroutes op speciale bouwprojecten. Ik vind het vervelend als er voorwerpen in de afvoer vallen en ik ze met een draadkapstok en een zaklamp eruit moet vissen. Nu kan ik eindelijk in muren, rond en onder dakranden kijken en gemakkelijk voorwerpen uit de afvoer vissen. Dit apparaat is duurzaam, goed ontworpen en zeer betaalbaar. De kwaliteit van de foto- en video-opnamen van de camera is opmerkelijk. Ik ben blij dat ik deze aankoop heb gedaan. Ik kan dit product ten zeerste aanbevelen.
19-04-2024
5
Opnemen, fotograferen en opslaan.. goede beeldkwaliteit