• 89.99
Algemene beoordeling 5   56
5
Als je een beetje geduld investeert krijg je hem goed aangesloten, hij werkt perfect, je moet er rekening mee houden dat alle andere minicamera's die hier verkocht worden totale rommel zijn, deze werkt tenminste en dat is niet slecht, het beeld is geweldig, ik had het nodig de nachtdienst dus niet -.. Geweldig
Tevreden Tevreden Tevreden Tevreden
02-05-2024
5
Goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekend vakmanschap.
Prijs prestatie goed Prijs prestatie goed Prijs prestatie goed Prijs prestatie goed
30-04-2024
5
Camera is klein en wordt geleverd met een magnetische houder. Ik ben zeer tevreden, de bewegingssensor werkt perfect. Het enige nadeel is de vertaling! Waarschijnlijk een Google-vertaling, maar op de een of andere manier weet je wat er wordt bedoeld! Bedankt voor het geweldige product!
Erg goed ! Ben tevreden! Erg goed ! Ben tevreden!
28-04-2024
5
was op zoek naar een kleine en onopvallende bewakingscamera en vond deze hier. Omdat mijn cabrio in de winter in een schuur stond, wilde ik een camera die in ieder geval foto's of korte video's maakt als er beweging is. Voor mij doet de camera precies wat hij moet doen en is bovendien zo klein dat je hem vrijwel onzichtbaar kunt verbergen. Ik moet nog testen hoe lang de batterij meegaat voor mijn doel, maar tot nu toe volle punten.
Precies wat ik wilde Precies wat ik wilde Precies wat ik wilde Precies wat ik wilde
19-04-2024
5
2600mAh minicamera 1080P bewakingscamera minicamera met mobiele telefoontransmissie Voor indoor WLAN Vide... Ik heb deze bewakingscamera getest, de batterij werkt precies 12 uur 2 minuten en 22 seconden totdat hij leeg is. Voor Windows kan ik intuïtief bestanden converteren van h264 naar MP4- of AVI-formaat, en dan kun je ze goed afspelen. VLC-speler speelt slecht in grijs beeld. Deze camera is geweldig en ik ben er erg blij mee. Misschien koop ik er nog eens 2 of 3 camera's voor hele kamers en verberg ik de voordeur zodat dat niet kan gebeuren. :-D
2600mAh Mini Camera 1080P Bewakingscamera Mini Camera met Mobiele Telefoon Transmissie Voor Indoor Wi-Fi Video.. 2600mAh Mini Camera 1080P Bewakingscamera Mini Camera met Mobiele Telefoon Transmissie Voor Indoor Wi-Fi Video.. 2600mAh Mini Camera 1080P Bewakingscamera Mini Camera met Mobiele Telefoon Transmissie Voor Indoor Wi-Fi Video.. 2600mAh Mini Camera 1080P Bewakingscamera Mini Camera met Mobiele Telefoon Transmissie Voor Indoor Wi-Fi Video..
14-04-2024
5
Pluspunten: Klein Autonoom, dankzij de batterij Goed beeld Nachtzicht oké Cloudopslag drie dagen gratis onderscheid tussen mens en dier Magnetische houder Eenvoudig in te stellen Minpunt: Eigen app vereist Account verplicht App wat ouderwets en traag, maar toch OK. Conclusie: Ideaal voor kamperen of observatie van dieren/kinderen tijdens de vlucht dankzij het bewegingsalarm en cloudopslag. Aanbeveling.
Kleine autonome camera voor alles…. Kleine autonome camera voor alles….
09-04-2024
5
De camera is lekker klein, de resolutie is goed. De app, die je informeert wanneer er beweging wordt gedetecteerd, is goed.
Kleine, goede resolutie. Kleine, goede resolutie. Kleine, goede resolutie. Kleine, goede resolutie.
06-04-2024
5
Zeer goede camera. Geweldige resolutie voor dag- en nachtmodus. Mobiel en praktisch. Hij heeft een eigen batterij! Ik raad het ten sterkste aan!
De beste prijs-kwaliteitverhouding
04-04-2024
5
Ik ben dol op deze camera's, ze zijn zo gemakkelijk te gebruiken, gratis en snel in te stellen. Het kostte me ongeveer 5 minuten om het in te stellen. Eén ding dat je moet weten is dat je micro SD-kaarten nodig hebt, zodat ze de beelden opnieuw kunnen bekijken. Ze nemen maximaal 128 GB in beslag, het beeld is geweldig, het geluid is geweldig en als je er doorheen spreekt, is het luid en duidelijk. Veruit mijn favoriete camera.
02-04-2024
5
geweldige manier om mijn huis in de gaten te houden als ik weg ben of de stad uit ben