02-05-2024
5
goede daglichtvideo's, nachtkwaliteit is OK en eenvoudig in te stellen, after-sales erg behulpzaam.
Goede waarde
01-05-2024
5
Ik heb al heel lang zo'n camera nodig. Er komen de laatste tijd dieren in mijn afval terecht, dus ik heb deze camera aangeschaft om erachter te komen welke beestjes mij problemen bezorgen! De camera zelf gebruikt 8 AA-batterijen. De camera werkt direct uit de doos prima, in de handleiding wordt uitgelegd hoe je ermee werkt en hoe je de verschillende modi instelt. Ik heb een kaart van 8 GB gekregen voor de bestanden, die gemakkelijk naar mijn computer kunnen worden gedownload. En het enige wat ik niet leuk vind, is de kleur/patroon, omdat het niet zo goed camoufleert met bomen en er ook geen gloed is. De nachtzichtmodus maakt foto's met hoge resolutie (het was gemakkelijk om te zien hoe de wasberen en herten in mijn prullenbak terechtkwamen) ! Ik heb wat kooien opgezet en de wasberen verplaatst en de herten komen niet meer langs, dus ik zeg dat de camera zijn werk heeft gedaan. En voor de prijs die u betaalt, kunt u niet echt fout gaan.
Ik heb al heel lang zo'n camera nodig Ik heb al heel lang zo'n camera nodig
30-04-2024
5
Een beetje ingewikkeld om in te stellen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is dit een geweldig pakket, het is erg gevoelig en is vrijwel onzichtbaar voor zowel mensen als dieren.
Foto- en videokwaliteit vorm en zeer duidelijk
29-04-2024
5
Uitstekende camera, heb er al 2 gehad en dit is veruit mijn favoriet!
Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig
28-04-2024
5
Uitstekende foto's en video's, zelfs 's nachts. De beste eigenschap is de mogelijkheid om de PIR-vertraging op nul in te stellen. Ik heb nu 6 verschillende trailcamera's geprobeerd, maar bij alle andere kan de vertraging slechts op 5 of 10 seconden worden ingesteld, dus de meeste van de snel bewegende dieren in het wild die we in onze tuin tegenkomen, zijn verloren, ze zijn uit het zicht verdwenen tegen de tijd dat de camera wordt geactiveerd ! Een goede levensduur van de batterij en de mogelijkheid om een externe netvoeding of een zonnebatterijpakket te gebruiken zijn erg handig. Over het geheel genomen voor de prijs de beste trailcamera die ik heb gevonden.
Briljant Briljant Briljant Briljant Briljant
26-04-2024
5
Ik kocht deze camera nadat mijn Spypoint-camera niet meer werkte (gevuld met water na een zware storm). Ik kan alleen maar zeggen dat hij de helft van de prijs was en twee keer zo goed. Ik wou dat ik deze eerder had gevonden, hij is aan de goedkopere kant, maar laat dat je niet afschrikken, voor de Spypoint-camera had ik een oplaadbaar batterijpakket, ik wou dat ik er een kon vinden voor deze camera.
Grote waarde, geweldig product Grote waarde, geweldig product Grote waarde, geweldig product
25-04-2024
5
De camera is eenvoudig te installeren en eenvoudig te gebruiken. Als er gras enz. vooraan waait, worden de detectoren geactiveerd, die behoorlijk gevoelig zijn, omdat dit tot veel blanco beelden leidt en de batterijen leeg raken. De camera werkt van e-mails via een stroomvoorziening als u dichtbij genoeg stroom zit. Het is mij gelukt om zowel 's nachts als overdag verschillende otters te vangen, evenals de kat van de buren (niet zo interessant). We hebben erg wild weer in het noorden van Schotland en de camera is bestand tegen wind en regen. Het is een geweldig apparaat voor de amateur om erachter te komen wat er in de tuin gebeurt! Ik heb een tweede gekocht om andere gebieden te monitoren. Grote waarde.
Geweldige eerste resultaten uit de bodem van de tuin! Geweldige eerste resultaten uit de bodem van de tuin! Geweldige eerste resultaten uit de bodem van de tuin!
22-04-2024
5
Ik ben erg blij met deze camera voor het vastleggen van nachtelijk wild in onze tuin. Verbaasd over hoe stil en verborgen het is - het stoort de dieren helemaal niet. Bewegingssensor echt goed. Vind het een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook snelle levering, bedankt.
Geweldig product - goede prijs-kwaliteitverhouding.
19-04-2024
5