Algemene beoordeling 5   81
5
Nachtzichtbeelden zijn zeer helder, bewegingsdetectie is redelijk snel en de beeldkwaliteit is prima.
Werkt snel bij het opvangen van beweging.
02-05-2024
5
gebruik twee van de camera's. Eén in de tuin en één aan de voorkant van het huis. Ik heb voor de camera gekozen omdat ik geen gaten in huis wilde boren of extra stopcontacten wilde plaatsen. Daarom de camera met werking op batterij en zonne-energie paneel is een goed alternatief. Als je de camera goed voor jezelf positioneert (bijvoorbeeld bij een raam op de bovenverdieping), kun je er in geval van nood gemakkelijk een powerbank aan bevestigen. Verder wilde ik een camera die niet per se een cloud, maar bewaart alles op een SD-kaart. Als iemand een camera wil stelen, dan doet hij dat. Als deze hoog genoeg is, is dit niet onmogelijk, maar wel iets moeilijker. Daarom zie ik persoonlijk opslag op een SD-kaart als probleemloos. De camera levert goede foto's en is eenvoudig te bevestigen. Ook de installatie is heel eenvoudig. Installeer de app op je smartphone, zet de camera aan, scan de QR-code en je gaat naar het WLAN. Dat is alles Voor de eerste keer opstarten zou ik de smartphone-app gebruiken, later kun je ook de Windows-software installeren. Tijdens de installatie wordt er een wachtwoord aan de camera toegewezen. Zorg ervoor dat je wachtwoord veilig is. Dus minimaal 8 tekens (beter more), bestaande uit cijfers, hoofd- en kleine letters en speciale tekens. Omdat de camera al een tijdje in de tuin hangt, kan ik al iets zeggen over het zonnepaneel. De camera aan de achterkant heb ik niet vooraf geladen. Deze werd meteen aangesloten toen de batterij nog 70% vol was. Het zonnepaneel laadde de batterij in een week tijd op tot 100%. De zon hoeft niet direct op het zonnepaneel te schijnen, het is voldoende dat hij er gewoon is. Op de voorkant van het huis, ik heb geen direct zonlicht. Daarvoor staat een huis net iets te ver vooruit. Desondanks wordt de batterij in de ochtenduren op 100% gehouden. Wat ik graag zou willen voor deze camera van K&F CONCEPT in de toekomst: - De mogelijkheid om verbinding te maken met een server of met het schijfstation - Een zonnepaneel met goed zwak lichtgedrag voor retrofit zou de winterdagen iets beter maken. Ik heb geen ervaring met wintergebruik, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje zal zijn "in de winter is het lastiger om de batterij op te laden. Tot nu toe heeft de K&F-camera van mij een duidelijk koopadvies gekregen. Maar ook hier spelen de instellingen een belangrijke rol. Bewegingsdetectie en een schema voor wanneer de camera "aan" staat, helpen besparen batterij. Als je thuis bent, hoeft de PIR niet per se aan te staan. Als je voor langere tijd het huis verlaat, kun je met een paar klikken snel het schema wijzigen. Addendum: Het is zo nu en dan herfst tot nu toe ben ik nog steeds tevreden over de camera's. De camera aan de voorkant heb ik een keer moeten opladen met een powerbank (vooral bij de voordeur is er veel beweging). Omdat ik de camera heel goed had geplaatst, kon ik hij was erg snel en binnen een half uur was hij weer 100% opgeladen. Ook het zwakke lichtgedrag van het zonnepaneel is meevallend dan verwacht. Ook de ondersteuning is erg goed. De tweede camera was vanaf nu defect en er werd een nieuwe geleverd zonder veel heen en weer schrijven naar mij verzonden. De nieuwe was defect toen hij arriveerde en een derde werd onmiddellijk verzonden. Alles ongecompliceerd en snel. De verzendkosten voor het retourneren werden na een kort verzoek onmiddellijk terugbetaald.
Goede camera voor thuisgebruik Goede camera voor thuisgebruik
01-05-2024
5
Onlangs een paar korte vakanties gehad en wilde in de gaten houden wat mijn kat aan het doen was en of de oppassers langskwamen zoals beloofd. Daarvoor is deze camera PERFECT (of moet ik zeggen PUURR-fect?). terug tot 24 uur (misschien meer??), ik kan in realtime kijken, foto's maken van activiteiten. Misschien krijg ik een tweede voor een andere kamer.
Ideaal om mijn huisdier in de gaten te houden.
01-05-2024
5
super bewakingscamera, zowel overdag als 's nachts.. al een jaar in gebruik. Batterij gaat de hele winter zonder enig probleem mee in de winter zelfs altijd ruim 30%. Batterij heeft ook de draaibare, maar ik vind hem beter omdat de batterij gewoon vasthoudt de andere in de winter hoefde ik de draaibare niet twee keer te laden. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen die tussen de twee in staat
Zeer goede beveiligingscamera Zeer goede beveiligingscamera
28-04-2024
5
De buitenbewakingscamera laten installeren in de stal. De montage was super eenvoudig. Met de app kun je op ieder moment bij de camera. De camera werkt zeer betrouwbaar via SIM. De beeldkwaliteit is zeer goed. Het geluid is verrassend goed en helder Absoluut top geprijsd
Waar voor je geld absoluut top
27-04-2024
5
Positief: + zeer goed nachtzicht + zeer goede beeldkwaliteit + bewegingssensor zeer goed in te stellen (geen vals alarm) + eenvoudige installatie
27-04-2024
5
Werkt prima, goed beeld en eenvoudige installatie, goede koop
Geweldig product voor de prijs. Geweldig product voor de prijs.
24-04-2024
5
Dit is de beste beveiligingscamera. Ik ben er zo dol op dat ik er nog een paar moest bestellen. Hij geeft je foto's en het nachtzicht is schokkend helder. Ik heb duizenden euro's uitgegeven aan bewakingssystemen en ik moet zeggen dat dit product van een hoger niveau is kwaliteit dan de duurdere. Ik raad het ten zeerste aan!
Beste budgetcamera Beste budgetcamera
23-04-2024
5
Ultraeenvoudig en snel opstarten, goede beeldkwaliteit in live-modus, maar ik kan de opnames in APP vinden. Wees voorzichtig, zeer delicaat en beweeg een paar seconden. Bouwkwaliteit is van hoge kwaliteit. Gebruikershandleiding in het Duits (een klein beetje over Duits!!!) Maar goed, dit is de eerste keer dat ik daar kom, dus waarom jij niet! Over het algemeen raad ik deze zonnecamera aan.
Makkelijk te gebruiken camera
23-04-2024
5
Ik maak voortdurend uitstapjes buiten de stad en heb konijnen op het balkon waar ik niet zonder kan zonder ze te zien. Ik heb het voor haar gekocht en ik kan het iedereen graag aanbevelen. De installatie is vrij eenvoudig.
22-04-2024