• 119.99
Algemene beoordeling 5   81
5
Het is de derde K&F Concept-camera die ik koop. Ik had een waterdichte camera nodig voor in de tuin aan zee en deze doet zijn werk goed. De beelden zijn zelfs 's nachts zeer helder dankzij de krachtige infrarood-LED's die de scène verlichten. De bewegingsdetectiefunctie mist geen seconde en het is handig om het deel van het gebied aan te passen waar beweging gedetecteerd moet worden. Door het plaatsen van een SD-kaart neemt de IPCAM elke 10 minuten continu gedurende 10 minuten op en wordt hij onmiddellijk geactiveerd, zelfs wanneer er beweging wordt gedetecteerd. Het is mogelijk om in een continue lus op te nemen op een SD-kaart of FTP te verzenden naar een harde schijf die is aangesloten op de WiFi-router. De video's hebben een zeer helder audiospoor en het is mogelijk om met de IPcam te communiceren via de microfoonfunctie van de CamHi-app. De installatie is super eenvoudig met zowel de CamHi- als CamhiPro-apps. Ik heb ingesteld dat voor elke beweging een melding en xE-mailscherm wordt verzonden, zoals weergegeven in de bijgevoegde foto's. De camera is klein genoeg om discreet in elke omgeving te worden gebruikt, ook extern, en toch is de beeldresolutie van uitstekende kwaliteit zoals weergegeven op de foto en is het WiFi-signaal stabiel en krachtig.
Geweldig!!! Geweldig!!! Geweldig!!! Geweldig!!!
22-04-2024
5
Zeer eenvoudige camera-installatie. De kwaliteit en opname van de camera is zeer nauwkeurig en zeer scherp. Het geeft je een goed gevoel van veiligheid. Ik wil nooit meer zonder camera zijn. BOVENKANT!!!
Waanzinnige prijsprestaties
21-04-2024
5
Prima WiFi ontvangst, de bewegingsmelder is zeer gevoelig en in de app kun je eenvoudig de gevoeligheid instellen en ook de tijden voor alarm en monitoring, het zonnepaneel laadt snel op, de batterijduur is ook prima, de microfoon en geluidsuitgang werken perfect, nachtmodus ook in kleur dankzij de sterke LED-verlichting. Duidelijke aanbeveling
Geweldige camera
20-04-2024
5
Ik kocht de camera voor onze tuin bij het huis. De installatie was zeer goed en eenvoudig omdat er geen kabel aangelegd hoefde te worden. De app is eenvoudig te installeren en zeer eenvoudig te gebruiken. De camera wordt uitsluitend gevoed door een batterij en opgeladen via het zonnepaneel. De beeldkwaliteit is zowel overdag als 's nachts uitstekend: je ziet alles wat je wilt zien. Het bewegingsalarm werkt perfect. De Wi-Fi verbinding werkt prima en je hebt altijd en overal toegang tot de camera. De camera kent geen beperkingen bij zon, regen en kou. Ik zou de camera op elk moment opnieuw kopen en kan hem aanbevelen. KlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeelding
Geweldige cameratop!
18-04-2024
5
De afwerking van de camera is zeer goed en bij de eerste aanraking heb je het gevoel dat het product van goede kwaliteit is. Alle accessoires die nodig zijn voor de implementatie zijn inbegrepen, met uitzondering van de SD-kaart, die, naast de meldingen op de telefoon, apart moet worden aangeschaft om te kunnen profiteren van de “Replay”. De installatie gaat snel en de applicatie waarmee u hem op uw Wi-Fi-netwerk kunt aansluiten en dagelijks kunt gebruiken, is over het algemeen effectief en behoorlijk leerzaam in gebruik. Wat de functies betreft, geef ik je de details, aangezien het allemaal in de productbeschrijving staat: het is vrij standaard, maar meer verwacht je niet van dit type apparaat, en in feite is het meer dan genoeg om je huis in de gaten te houden. De beeldkwaliteit is zowel overdag als 's nachts goed, al lijkt de camera soms tijd nodig te hebben om zich aan te passen aan snelle veranderingen (zoals de zon die weer tevoorschijn komt nadat een wolk voorbij is). Wat de WiFi-ontvangst betreft, is die redelijk goed, want ik heb hem onder een veranda geplaatst, ongeveer 7 meter van de box: door twee scheidingswanden en een dragende muur heb ik een zeer goed signaal en heb ik geen verliezen te melden. De camera reageert direct en soepel. Samenvattend is het een goed model dat is voorzien van alle features die je van een beveiligingscamera mag verwachten en dat bovendien als voordeel heeft dat het een contentformaat heeft en gemakkelijk in gebruik is. Hoewel ik de prijs iets te hoog vind, is het toch mogelijk als je geen model vol onnodige opties wilt (zoals vaak het geval is).
Gute Qualität, aber zu klassiek! Gute Qualität, aber zu klassiek! Gute Qualität, aber zu klassiek! Gute Qualität, aber zu klassiek!
16-04-2024
5
Ik neem alleen camera's mee als ze worden aangeboden: dat lijkt mij heel goed. Ik heb toen hetzelfde merk gekocht, maar met een 320 vision en ik geef de voorkeur aan deze fixed vision. Momenteel een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik wacht op de winter om te zien of deze bestand is tegen zeer, zeer veeleisende weersomstandigheden. De beheersoftware is niet uitstekend in vergelijking met andere gebruikte programma's: het updaten verloopt niet altijd responsief, maar over het algemeen is het nog steeds goed. Anders is het het niet waard als ik anderen in de aanbieding krijg.
Tevreden over de prijs-prestatieverhouding Tevreden over de prijs-prestatieverhouding Tevreden over de prijs-prestatieverhouding
10-04-2024
5
Erg blij met het product. Ik raad het 100% aan... de detectie van bewegingen, beeld van alle duidelijkheid voor de prijs die het heeft... als ik zie hoe het is, zal ik er nog 2 kopen voor de garage, is spectaculair
De beste camera
08-04-2024
5
Ik heb deze camera onlangs gekocht en was aangenaam verrast door de kwaliteit van de vele functies die hij biedt. De kwaliteit van afbeeldingen en video's is indrukwekkend, evenals de resolutie. De gevoeligheid voor bewegingsdetectie kan worden aangepast en het gezichtsveld en de scherptediepte zijn optimaal voor het uitvoeren van een veeleisende bewakingsfunctie. Een ander detail dat indruk op mij maakte is de intercomfunctie en de lange batterijduur (meer dan twee weken!). Het is een geweldige koop voor de aangeboden prijs. Zeer, zeer tevreden.
Uitstekend product dat meer dan voldoet aan wat beloofd was. Absoluut een aanrader. Uitstekend product dat meer dan voldoet aan wat beloofd was. Absoluut een aanrader.
03-04-2024
5
Supereenvoudig en ongecompliceerd, je hebt een SD-kaart nodig om de opname te kunnen opslaan en openen, de andere optie is een claut die je tegen betaling kunt gebruiken. De beelden zijn scherp en helder.
Simpele en goede foto's
02-04-2024
5
Ik ben echt dol op deze beveiligingscamera van K&F Concept. Hij beschikt over een zonnepaneel, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over het opladen van de accu. Het nachtzicht is geweldig en je merkt nauwelijks wanneer het buiten donker is. De bewegingsdetectie werkt uitstekend. Over het algemeen zeer onder de indruk van deze camera. Sterk aanbevolen.
Werkt perfect Werkt perfect Werkt perfect
30-03-2024