• 349.99
Algemene beoordeling 4.7   3
4
Ik denk dat ik het de tweede keer goed heb gedaan. Hieronder kun je de details van mijn eerste mislukking lezen. Hier is de primeur. Wanneer u de camera direct uit de doos haalt, laadt u de camera tot 10 uur volledig op met de meegeleverde USB-kabel VOORDAT u met iets anders begint. Blijkbaar is het niet volledig opgeladen vanuit de fabriek. Terwijl de camera aan het opladen is (de rode stip onderaan geeft aan dat hij aan het opladen is), kun je de CloudEdge-app downloaden op je iphone (of in mijn geval mijn ipad) en het registratieproces starten. Zodra het opladen is voltooid (de rode stip wordt blauw), voordat u het op uw terrein installeert, brengt u uw volledig opgeladen camera en uw iphone/ipad in de buurt van uw router, zet u de camera aan en volgt u de gesproken instructies van de camera. Selecteer "apparaat toevoegen" en kies vervolgens "batterijcamera". Zodra je de QR-code hebt gescand die je krijgt, ben je klaar met het koppelen met je iphone/ipad, en dan kun je de camera en het zonnepaneel installeren op je huis/dak/muur/garage (waar ooit). 1 ster af omdat ik niet wist dat ik de camera direct uit de doos volledig moet opladen voor (tot) 10 uur. De handleiding die bij de camera is geleverd is goed, maar er staat niet dat je hem meteen moet opladen, en ik wist niet dat de fabrikant dat niet deed. Volgens de instructies moet je de camera 15 minuten opladen als je de camera voor het eerst uit de doos probeert aan te zetten, maar het aan/uit-lampje niet meteen gaat branden (bij mij ging het lampje meteen aan). De eerste keer dat ik er doorheen was, kon ik hem niet volledig opladen, dus toen ik de camera voor het eerst op het dak installeerde, kon ik' t zoek uit waarom ik systeemberichten kreeg dat de camera nog maar 18% stroom had, en om hem snel op te laden, anders wordt hij uitgeschakeld. Maar het gaat nu goed. We zullen zien hoe dit standhoudt.
04-01-2022
5
We hebben verschillende batterijcamera's en dit is de beste kwaliteit en installatiegemak van allemaal, en zal de andere vervangen als ze verder gaan met dit geweldige product.