• 99.99
Algemene beoordeling 4.9   143
5
Product voelt aan als een eigen label, ik heb veel andere merken gezien met exact hetzelfde ontwerp op Amazon, alleen een andere merknaam, gebruik een app van derden, Cloud Edge. Al met al behoorlijk tevreden met dit product. Ik heb deze camera nu twee maanden, hier zijn de voor- en nadelen: Voordelen: - Het zonnepaneel hield de camera de hele tijd opgeladen (de mijne staat in de achtertuin met heel weinig verkeer) , ondanks dat het zonnepaneel heel weinig zonlicht krijgt - Bewegingssensor neemt beweging op en verzendt realtime update vrij snel - Ik ben dol op de mogelijkheid om mijn camera op veel verschillende hoeken te richten Nadelen: - App (Cloud Edge) is erg traag om verbinding te maken (misschien is het 's omdat de camera in de slaapstand staat wanneer er geen activiteit wordt gedetecteerd), maar het kan gemiddeld 15-30 seconden duren om liveweergave te krijgen,
30-04-2024
5
Bedankt voor het vervangen van mijn beveiliging, Camera. Je klantenservice was geweldig.
22-04-2024
5
We hebben deze camera in mei 2021 gekregen, het is nu oktober 2021 en we hebben hem net uit de kast gehaald om op te laden. We hebben het zonnepaneel niet geplaatst, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar al het andere is fanatiek! Mijn man heeft de app voor deze camera en elke keer dat er iets op zijn pad komt, krijgt hij een melding op zijn telefoon. Overdag foto is geweldig, het is in kleur. Nachtbeeld is duidelijk, het is in zwart-wit. De luidsprekeroptie is ook geweldig! Mijn man heeft nogal wat mensen laten schrikken als ze naar de deur komen!
19-03-2024
5
Ik aarzelde eerst om dit te kopen, en toen ik het eenmaal ontving, leken de installatie-instructies ontmoedigend. Maar als je jezelf wat tijd geeft en de instructies doorneemt, zul je merken dat het niet al te moeilijk is! Het moeilijkste voor mij was het verkrijgen van een elektrische schroevendraaier (die nodig is om de camerabasis en het zonnepaneel vast te schroeven). Ik ben dol op het feit dat het op zonne-energie werkt en video's lokaal kan opslaan op een microSD-kaart. Ik weet echter niet zeker hoe het zonnepaneel/de bedrading zich zal houden bij regenachtig weer. De enige klacht is dat wanneer de bewegingsdetectie afgaat en ik word gewaarschuwd via mijn telefoon, het soms alleen het "achtereind" laat zien van de persoon die nadert / wegloopt uit het zicht van de camera.
06-03-2024
5
Zorg ervoor dat de zonnepanelen naar de zon wijzen. Zorg dat er geen obstakels zijn om de camera goed op te laden. De camera's laden geweldig op met de zonnepanelen. De percentages stijgen sneller op de batterijen dan de camera's verbruiken.
04-03-2024
5
Heel duidelijk en werkt als een pro!!!
03-03-2024
5
Geen zoomfunctie dus erg moeilijk om een ​​specifiek individu te bepalen. App was aanvankelijk problematisch.
24-02-2024
5
Werkt goed ziet er goed uit bewegingssensor zou beter op de hoogste stand kunnen staan ​​en hij mist nog steeds dingen
19-02-2024
5
Deze camera is fantastisch. We hebben het aan de achterkant/zijkant van ons huis geplaatst. We kunnen alle drie de geparkeerde auto's bekijken, en onze achterdeur. Meerdere mensen snijden door ons terrein en het is fijn om een ​​camera te hebben die ze detecteert en vastlegt, voor het geval er iets gebeurt. Het zonnepaneel is levensreddend. Stel het gewoon in en vergeet het. U hoeft hem niet uit te laden om op te laden, omdat de batterij altijd op 100 staat. De installatie was supereenvoudig en de installatie was snel.
17-02-2024
5
Registreert elke activiteit in mijn achtertuin