• 59.99
Algemene beoordeling 4.7   6
5
Ik heb dit vorige week bij mijn feeder ingesteld. Nog een paar weken tot de openingsdag. Mooie foto's gekregen deze week. De nacht / weinig licht waren echt goed. Ik heb wel wat platte grijze vlekverf gebruikt om de zichtbaarheid van dit apparaat te verminderen. Ik hoop dat tussen de verf en het kleine formaat het niet wordt gestolen zoals de vorige. Daarom heb ik de goedkopere unit.
23-10-2021
5
Geweldige trail cam vijand het geld, maar met zo veel nu op de markt. Anderen hebben dezelfde mogelijkheden met een paar meer, zoals Bluetooth en WiFi directe videofeed.
10-10-2021
4
Eenvoudig te programmeren en in te stellen. De beeldkwaliteit is uitzonderlijk goed en een geweldige prijs. De camera is klein genoeg om in een boom te verstoppen en geeft een goed beeldveld. Alles is heel eenvoudig en de instructies zijn eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de camera en de foto's die hij maakt.
10-08-2021
5
Dit is mijn eerste ervaring met een gamecamera en ik was blij dat dit een toegankelijke optie was. Setup duurt een redelijke hoeveelheid tijd en de leercurve is niet slecht. Ik heb dit alleen op "energiebesparende" afzonderlijke foto's gebruikt en vond de levensduur van de batterij uitstekend. Ik was tevreden over de beeldkwaliteit in alle lichtomstandigheden. De eenheid is klein en goed gecamoufleerd en verdwijnt goed voor stealth. Aanbevolen in deze klasse van trailcamera's.
21-07-2021
4
Het is moeilijk om de camera in te stellen met een kleine knop die je nauwelijks kunt zien. Het formaat van de camera is goed. Makkelijker te verbergen. De camera gebruiken om dieven te vangen die het pand binnenkomen
06-07-2021
5
Kan helemaal niets slechts zeggen over het product. Ik heb een paar items van K- en F-concepten gekregen en ze waren supergemakkelijk om mee om te gaan. Ze lijken te zijn gericht op klantenservice. en klanten tevreden willen houden.
11-01-2021