• 119.99
Algemene beoordeling 4.9   8
4
16-01-2022
5
Ik hou ervan voor de prijs die ik heb betaald. Het heeft verschillende handige functies. Sensoren en beweging werken perfect. Het beste deel is nachtzicht. Zelfs 's nachts is de kwaliteit geweldig. De gebruikerservaring en interface is zo gemakkelijk te begrijpen.
02-11-2021
5
Camera was erg eenvoudig en hoefde niet eens de instructies te gebruiken om hem in te stellen. Hoe dan ook, u moet de app doorzoeken of de QR-code gebruiken om deze te vinden die is inbegrepen. De app zelf is erg goed en gemakkelijk te begrijpen en ook erg georganiseerd. De camera heeft veel functies waarvan mijn favoriet de bewegingssensor, PTZ, intercom en de nachtzichtfunctie is. De camera kan op de x- en y-as omhoog, omlaag, links, rechts kantelen. Wanneer gemonteerd, kan het helemaal tot op de grond worden verteld tot helemaal naar de top en de lucht laten zien. De bewegingsdetector "bewegingsdetectie" is erg goed en je kunt ook spelen met de PIR-functie waarmee je de gevoeligheid van de beweging kunt aanpassen detector persoonlijk vind ik het maximaal omdat ik wil dat het ook de straat in de gaten houdt omdat ik aan een doodlopende straat woon. Omdat het vandaag Halloween is, komt de intercom van pas. Voordat ze aanbellen, pikt de camera ze op en schreeuw ik door de intercom en worden ze bang. SNOEP OF JE LEVEN!! Gebruik hem ook voor als ik op mijn pc zit met koptelefoon om mij te verwittigen dat er iemand voor de deur staat. De camera stuurt een pushmelding om u te laten weten wanneer er beweging wordt gedetecteerd. Ten slotte is het nachtzicht GEWELDIG !! Op mijn doodlopende straat gaan de straatverlichting meestal heel laat aan en voordat ze op de camera komen, kan ik het pikkedonker zien!! Ik raad dit product ten zeerste aan.
31-10-2021
5
Zeer mooi produkt. Een van mijn favoriete functies is de mogelijkheid om de bewegingsdetectie in te stellen op een bepaald tijdstip van de dag. U kunt het alleen 's nachts of op bepaalde dagen van de week instellen. U kunt uw apparaat ook instellen om te delen met andere gezinsleden. Gebruik gewoon de QR-code om uw apparaat te delen met andere gezinsleden. Best handig. Voor de opslag is standaard de microSD-kaart (niet meegeleverd in de doos). Ik heb voor deze camera een microSD van 128 GB gebruikt, die voldoende ruimte zal hebben om de videoclips op te slaan. Over het algemeen ben ik erg blij met de aankoop.
30-10-2021
5
28-10-2021
5
27-10-2021
5
Ik heb deze camera nu een paar dagen getest en ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm onder de indruk ben! De zonnelader houdt de batterij altijd 100% opgeladen, de bewegingssensor stuurt waarschuwingen rechtstreeks naar mijn telefoon, hij heeft dag en nacht kristalheldere HD-video. De schijnwerpers gaan aan wanneer de camera beweging detecteert. Het werkt geweldig met de CloudEdge-app. Ik kan er een SD-kaart mee gebruiken, dus ik hoef geen maandelijkse kosten te betalen voor cloudopslag (ik zou het wel kunnen als ik dat zou willen). Het heeft zelfs een ingebouwde microfoon, zodat ik kan praten met iedereen die in de buurt van de camera is en zij kunnen terugpraten. Al met al kon ik niet blijer zijn met deze aankoop. Ik zal er nog een paar kopen nu ik weet dat de zonnelader echt werkt en mijn oom zei dat hij er ook een paar krijgt! lol
20-10-2021