• 239.99
Algemene beoordeling 4.8   58
5
Ik gebruik de veldcamera om de verschillende dieren in het wild te bekijken die naar mijn achtertuin komen.
14-01-2022
4
Nog niet getest in het veld (maar zal een andere review doen zodra deze is voltooid). Het voelt goed aan, stevig met mooie beugels en rubberen afdichting. Het heeft 3 bewegingsdetectoren voor een groothoek en goede eigenschappen (foto, video en combinatie, time-lapse, enz.). Er zijn 8AA-batterijen nodig en het scherm heeft een goede resolutie. Eenvoudig in te stellen en te bedienen en veel opties met betrekking tot videolengte, video- en beeldkwaliteit en videoformaat (avi, mp4). Goed product en firmware is zeer eenvoudig te upgraden.
06-01-2022
4
Ik hou echt van de camera op elk onderdeel, maar de gevoeligheid, veel te gevoelig, zelfs op laag niveau. Ik moet zeggen dat ik er nog 3 heb besteld vanwege nachtzicht, foto's en detectie. Ik heb zoveel herten gemist vanwege de oude detectiescans op de oude camera's, niet met deze.
30-12-2021
5
Camera kan de tijd of datums niet correct houden. Overal.
29-12-2021
5
we kochten een andere camera en waren er niet blij mee - deze camera, de GardePro A3S Trail Game Camera, is echter snel, geweldige foto's en video's. We waren aangenaam verrast om te zien dat zelfs kleine vogels over de camera struikelden om video op te nemen. Een duidelijk ja voor ons
10-12-2021
5
Zal meer van deze camera's kopen..hebben er 4 en ik ben zeer tevreden.
09-12-2021
5
Echt een goede camera voor een mooie prijs. Ik gebruik het om wilde dieren in het bos te monitoren. Zeer eenvoudig in te stellen en het heeft dag en nacht een geweldige beeld- en videokwaliteit.
29-11-2021
5
Niets slechts te zeggen over de Trail Cam, alles wat ik zou kunnen vragen.
24-11-2021
5
Geweldige camera met uitstekende functies en superieure prestaties bij weinig licht voor een uitstekende prijs. Kon niet om meer vragen. Ook erg leuk om te kunnen voeden met optionele (goedkope) 12 volt voeding bij gebruik in de buurt van beschikbare stroombron in plaats van batterijen te vervangen. Uitstekende en zeer responsieve klantenservice wanneer nodig.
23-11-2021
5
Deze camera is totaal onbetrouwbaar geweest. We hebben er wat aan gehad, maar vaak gaat hij niet aan. Productondersteuning via de fabrikant was slecht. Momenteel is hij WEER niet ingeschakeld en we vinden het nodig om een ​​andere, nieuwe camera te krijgen, omdat we zoveel missen. Ik denk niet dat het teveel is om te verwachten dat het aangaat wanneer jij dat wilt!
19-11-2021