• 129.99
Algemene beoordeling 4.9   11
4
Ik heb de GardePro A3 Trail Camera ontvangen op 042121. Ik heb de handleiding gelezen en de instellingen ingesteld om foto's en video op te nemen. Ik wilde zien of er een verschil zou zijn in weergave en kwaliteit van dag of nacht. Zoals je kunt zien, waren de foto's dag en nacht erg goed. Ik merkte ook dat de afstand voor beide geweldig was. De afstand was ongeveer 40 tot 45 meter. Wauw is alles wat ik kan zeggen. Ik zou misschien bij detectie aanraden, zou het een idee zijn om de afstand toe te voegen? Misschien onderaan bij de Datum en tijd? Mogelijk? De camera was slechts 3 dagen uit. Het leek helemaal niet de aandacht op de dieren te vestigen zoals de andere camera's doen met IR. Tot nu toe lijkt dit voor mij de weg naar Camera. Ik zal proberen meer informatie over deze Trail Camera toe te voegen, maar 5 dagen en 60+ foto's/video's kon er geen andere trailcamera zijn. Zoals ik al zei, ik heb Moultrie en Stealth Cam gehad en getest. Ze lijken helemaal niet lang mee te gaan.
25-04-2021
5
Werkt perfect
23-04-2021
5
..... zwart-wit voor nachtzicht, kleur overdag... gemakkelijk te gebruiken... als je foto's of video's op een computer gaat bekijken, zorg dan dat je een mediaspeler hebt.
23-04-2021
5
Zeer eenvoudig te bedienen; eenvoudig menu; scherpe camera met goede automatische belichting dag en nacht, goed ontworpen! De foto links is een krappe uitsnede van een 20Mp-beeld; de afbeelding aan de rechterkant is verbeterd met helderheid en contrast. Zeer goed detail voor een nachtopname! Dit is een bewakingstool om van te genieten!
23-04-2021
5
Niet veel om niet van te houden. Eenvoudig in te stellen en te bedienen.
22-04-2021
5
Mijn tweede trailcamera en veruit de beste. Foto- en videokwaliteit zijn uitstekend. De zijsensoren kunnen worden in- of uitgeschakeld. Bediening aan de voorkant maakt het instellen heel eenvoudig. Ik had indringers in mijn kreekgebied. Ik wist niet wie. Hang twee camera's op. Ik heb foto's en video's van ze komen, vissen en gaan op mijn terrein en ze hebben de camera's nooit gezien. Het geluid is ook erg helder. Ik kreeg kristalheldere foto's en video's en het was niet eens ingesteld op de hoogste kwaliteit. Sterk aanbevolen. Ik zou opnieuw kopen. Ik heb ook foto's van nachtdieren zoals wasberen en katten in het gebied. Het is erg gevoelig. Die ook op laag, gemiddeld of hoog ingesteld kan worden.
21-04-2021
5
Eenvoudig in te stellen. De fotokwaliteit is goed, maar wordt korrelig van dichtbij <10' afstand. Bewegingsdetectie is indrukwekkend zonder te gevoelig te zijn zoals oudere camera's waar ze de hele dag veel schaduwbewegingen oppikken. De nachtkwaliteit is niet spectaculair, maar veel beter dan die van mijn 10 jaar oude Moultrie. De levensduur van de batterij is indrukwekkend. Ze zeggen dat ze geen oplaadbare alkaline moeten gebruiken voor de beste resultaten, maar dat is wat ik heb en ze gaan al twee maanden mee zonder dat ze opnieuw hoeven te worden opgeladen. Video nog niet geprobeerd.
21-04-2021
5
Dit is een uitstekende camera en een geweldige prijs-kwaliteitverhouding.