• 89.99
Algemene beoordeling 4.8   342
5
Over het algemeen werkt de camera erg goed met een zeer goede beeldkwaliteit. Mijn enige klacht is dat de ingebouwde microfoon erg slecht is en dat er maar één microfoon is die met de camera werkt. Bovendien worden de video's bij het opnemen gesplitst in segmenten van 7 tot 8 minuten, waardoor het bewerken van video een beetje uitdagender wordt om bij te houden welke video wat is. Over het algemeen is het een solide actiecamera die ik met plezier heb gebruikt. Ik bewerk mijn recensie op basis van meer gebruik van de camera. Ik ben erg blij met de camera en voor een actiecamera op instapniveau kunnen de prijs en kwaliteit niet kloppen. Akaso nam contact met me op over het microfoonprobleem en wil de kwaliteit in nieuwere versies van de camera verbeteren. Ik heb de externe microfoon gekocht en de geluidskwaliteit komt nu overeen met de beeldkwaliteit.
02-01-2021
5
Prima camera voor de prijs. Ik had niet veel functies nodig, dus extra betalen had geen zin. Voor mij zal de V50X de video's aankunnen die ik wil maken. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de algehele prestaties.
28-12-2020
4
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van actiecamera's en was verrast om zo'n product van hoge kwaliteit en een geweldige prijs te vinden. De beelden zijn geweldig en de grootte en het gevoel van de camera zijn ook behoorlijk goed. Mijn enige klachten zijn: 1) Er zijn veel te veel accessoires en ze zijn niet gelabeld, dus ik moest video's zoeken om ze in elkaar te zetten 2) Er is geen geweldige accessoire om aan mijn skihelm te bevestigen (het is 's afgerond zonder gaten), dus uiteindelijk houd ik het gewoon vast. Afgezien daarvan is het een geweldig klein speeltje om mee te spelen en geweldige actiefoto's te maken.
28-12-2020
5
Deze camera was een geschenk en heeft ons de mogelijkheid gegeven om familiemomenten vast te leggen tijdens het kajakken op rivieren en het verkennen van meren. Uitstekende kwaliteit foto's en video's, en makkelijk te gebruiken. We hebben verschillende opmerkingen over deze camera gekregen van familie en vrienden. Beveel dit product ten zeerste aan!!
28-12-2020
4
Ik denk dat deze action cam een ​​van de beste op de markt is voor deze prijsklasse. De stabilisatie is goed, de beeldkwaliteit is redelijk zolang je een goed verlichte ruimte of buiten hebt. De levensduur van de batterij is redelijk voor de grootte van de batterij, maar ik vond het niet echt een probleem, omdat ze erg goedkoop te vervangen zijn. Houd gewoon extra's in rekening en het komt goed. Wees voorzichtig met de statiefbevestiging op de camera. Ik brak de mijne vrij gemakkelijk per ongeluk.
28-12-2020
5
Ik heb deze actiecamera gekocht voor mijn 10-jarige, zeer actieve kleinzoon! We zijn er dolblij mee! Hij kan het skateboarden, fietsen en zelfs in het zwembad gebruiken voor zijn capriolen onder water! Kon niet gelukkiger zijn! Geweldige aankoop voor een geweldige prijs. Goede kwaliteit en ook een goede batterijduur.
27-12-2020
4
Deze camera heeft mijn oude GoPro vervangen. Het doet zo ongeveer alles even goed of beter. Alle GoPro-accessoires zijn compatibel. Omdat ik geen gewone gebruiker ben, waardeer ik de aanzienlijk lagere prijs.
27-12-2020
4
Heb er 2 gekocht, deze v50x en een Brave4 Pro. De functies en het touchscreen zijn de extra $ 20 zeker waard. Nog niet veel tijd gehad om ermee te spelen, maar so far so good
27-12-2020
5
Image stab is echt goed en heeft een superieure beeldkwaliteit. Dit is mijn "on the go"-camera voor al mijn projecten. Ik gebruik dit ook bij mijn ECHTE WERK om mijn dagelijkse taakvoltooiing en siteverificatie te documenteren. Het hebben van dit apparaat helpt echt om mijn sitestatus te verifiëren. De batterijduur is goed en het toestel wordt geleverd met een extra batterij.
27-12-2020
5
ik hou van de externe microfoon, (apart besteld voor ongeveer 10 bux) het geluid is geweldig, het opgenomen geluid is niet zo goed met de interne microfoon, maar bruikbaar..ik hou ook van de 20mp fotocamera, is het zo goed als mijn telefooncamera ? ,niet in specificaties, maar is nog steeds vrij verbluffend in kwaliteit van foto's. ik kan niet wachten om het mee te nemen op mijn zomeravonturen ..van de youtube reasearch kon ik geen gopro zien kopen (ik ben geen pro ) het is gewoon een hobby voor mij om mee te spelen dus ik ben erg onder de indruk van de v50x .. kant let op ik was op zoek naar het kopen van de Akaso brave 7 LE omdat het een voor- en achterscherm heeft voor selfies, maar de dappere 7LE heeft geen externe microfoonoptie
26-12-2020