• 55.99
Algemene beoordeling 4.8   16
5
"Disclaimer" - Dit is mijn eerste game-/trailcamera, dus ik heb er geen andere ervaring mee. / Ik heb dit gekregen om 's nachts coyotes in de gaten te houden en te zien hoe dapper ze zijn en of ze mijn tuin binnenkomen. Ik heb verschillende kleine huisdieren aan ze verloren en wil hun bewegingen volgen zodat ik ze kan opsporen. Je krijgt veel camera voor deze prijs! Ik heb het zo ingesteld dat elke keer dat het wordt geactiveerd, er twee foto's en een video van 40 seconden nodig zijn, wat heel goed voor mij werkt om te zien wat er gebeurt. Met een 32gig SD-kaart geïnstalleerd, waaide het hard, dus bomen en insecten moesten gisteravond bijna de hele nacht foto's en video's maken. Gevoeligheid kan worden veranderd, dus ik zal dat aanpassen, nog steeds lerend hoe dit ding te gebruiken. Maar ik ben onder de indruk, had een totaal van 276 foto's / video's op de kaart toen ik vanmorgen uitging en de batterijen zijn half opgeladen en werken nog steeds prima. De batterijen zijn van duracell die ik oorspronkelijk heb geïnstalleerd toen ik de camera voor het eerst kreeg, dus er zijn meer dan 300 foto's/video's op de batterijen. De camera heeft ook de mogelijkheid om time-lapse te doen, maar die optie heb ik nog niet gebruikt, zal er in de toekomst mee spelen. Ik heb de foto- en videokwaliteit op de standaardinstellingen gelaten en daarmee krijg ik zeer goede resultaten. Dus ik denk dat dit een zeer goede camera is voor deze prijs en ben zeer tevreden met mijn aankoop! De coyotes blijven voorlopig uit mijn huis. Ik heb een veld gevonden waar ze reizen. Ik denk dat ze me door hebben……………… De camera heeft ook de mogelijkheid om time-lapse te doen, maar die optie heb ik nog niet gebruikt, zal er in de toekomst mee spelen. Ik heb de foto- en videokwaliteit op de standaardinstellingen gelaten en daarmee krijg ik zeer goede resultaten. Dus ik denk dat dit een zeer goede camera is voor deze prijs en ben zeer tevreden met mijn aankoop! De coyotes blijven voorlopig uit mijn huis. Ik heb een veld gevonden waar ze reizen. Ik denk dat ze me door hebben……………… De camera heeft ook de mogelijkheid om time-lapse te doen, maar die optie heb ik nog niet gebruikt, zal er in de toekomst mee spelen. Ik heb de foto- en videokwaliteit op de standaardinstellingen gelaten en daarmee krijg ik zeer goede resultaten. Dus ik denk dat dit een zeer goede camera is voor deze prijs en ben zeer tevreden met mijn aankoop! De coyotes blijven voorlopig uit mijn huis. Ik heb een veld gevonden waar ze reizen. Ik denk dat ze me door hebben………………
19-11-2023
5
Dingen die ik erg leuk vond: 1. Het is van zichzelf ZEER lichtgewicht, wat betekent dat wanneer je de batterijen erin stopt, het niet te zwaar is.2. De methode waarmee de riem op de camera wordt aangesloten en vervolgens aan een boom of paal kan worden bevestigd, is behoorlijk effectief en eenvoudig.3. Ik vind het leuk hoe de camera zich opent als een klein boekje en je alle instellingen, batterijen en SD-kaart allemaal in hetzelfde gebied hebt. Veilig. Het is goed.4. De camerakwaliteit is redelijk, zoals gezegd, maar misschien niet zo goed als sommige van de foto's die ze plaatsen, maar ik heb de camera niet in superzonnige omstandigheden gebruikt. Dingen die beter kunnen: 1. De plastic gesp voor de riem is van lage kwaliteit, hoewel zeer effectief. Ik ben bang dat het kan breken, maar het zou een gemakkelijke oplossing zijn.2. De instructies zijn soms moeilijk precies te begrijpen, MAAR dingen zijn relatief intuïtief, dus je kunt er nog steeds achter komen.
17-11-2023
4
Het is moeilijk om de camera in te stellen met een kleine knop die je nauwelijks kunt zien. Het formaat van de camera is goed. Makkelijker te verbergen. De camera gebruiken om dieven te vangen die het pand binnenkomen
13-11-2023
5
Dit is een redelijk goede kleine trailcamera. Dit is waarschijnlijk de 10e camera die ik heb gehad en heb gebruikt. Om eerlijk te zijn, ik hou meer van de goedkope namaakproducten dan van de naammerken. Deze is best goed. Niet de beste beeldkwaliteit, maar zeker goed genoeg om de klus te klaren. De gebruikersinterface is eenvoudig genoeg voor bijna iedereen om erachter te komen door de instructies te lezen. Over het algemeen is het een grote waarde. Goedkoop genoeg om betaalbaar te zijn met tal van functies die u nodig heeft om effectief te zijn. Als trailcamera's nieuw voor je zijn, moet je ervoor zorgen dat je je SD-kaart zo vaak mogelijk formatteert. Hierdoor blijven ze veel langer perfect werken. Onthoud dat het alle foto's/video's op de kaart zal verwijderen.
27-10-2023
5
Leuke kleine hertencamera. Kleiner dan normaal. Neemt slechts 4 batterijen in plaats van 8. Wordt geleverd met bevestigingsmateriaal om aan de boom te schroeven en een riem. Grote waarde.
21-10-2023
5
Leuk fototoestel! Eenvoudige installatie. Goede lange riem voor grote bomen. Compact. Maakt redelijk goede foto's. Ik op de foto overdag, een mooie grote bok op de nachtfoto. Goed groot bereik op de sensor, zelfs Fedex opgepikt op de oprit.
18-10-2023
5
Deze camera is niet de beste in vergelijking met de 20 of zo die ik momenteel heb ingesteld voor testen en game-tracking, maar hij is echt goed. Na een zeer hevige regenbui kwam er wel wat water uit het controle compartiment maar dit leek de prestaties niet te beïnvloeden. Ik maak me echter zorgen over de prestaties en de levensduur, aangezien het herhaaldelijk wordt blootgesteld. Foto en video zijn redelijk goed.
15-10-2023
5
Ik heb de K&F-trailcamera om foto's te maken van het wilde leven in mijn tuin en om te zien wie er naar mijn huis komt als ik weg ben. Ik zal het waarschijnlijk volgend seizoen in het bos gebruiken. De camera is duurzaam en lijkt goed gebouwd. De styling ziet er erg mooi uit en past precies bij het vastbinden aan een boom. Ik hou echt van het interne scherm. Het is groot en duidelijk en lijkt erg op het achterscherm van een point-and-shoot-camera. Het is zo geweldig dat je naar boven kunt lopen en kunt kijken wat de camera heeft vastgelegd zonder de camera ooit van de boom te halen. Ik kan gemakkelijk foto's verwijderen die ik niet wil en deze vervolgens laten staan ​​om nog meer geweldige foto's of video's vast te leggen. Mijn buddy moet de flashkaart terug naar zijn laptop nemen om te zien wat zijn camera heeft, dus ik waardeer deze geweldige functie van een ingebouwd scherm erg. Ik ben erg blij met de trailcam.
15-10-2023
5
Dit is een geweldige camera in een kleine body. Het was heel eenvoudig om in te stellen en aan de slag te gaan. Ik vond het leuk om foto's te maken van dieren in het wild, omdat ik het op een nabijgelegen boom kon monteren en het zou vangen wat er in de buurt was. De detectiegevoeligheid was goed, dus hij ving de meeste dingen die voorbij kwamen. Ook het nachtzicht is solide. De foto's die deze camera maakt zijn erg goed, en het is heel gemakkelijk te verbergen en op te gaan in de omgeving. De 4 AA-batterijen die deze camera gebruikt, kunnen lang meegaan, dus het is fijn om hem gewoon buiten te zetten en een paar dagen later terug te komen zonder je zorgen te maken dat hij dood gaat. Absoluut een geweldige camera in de prijsklasse, en ook beter dan sommige in hogere prijsklassen.
09-10-2023
5
Ik heb de opties in de setup zorgvuldig doorgenomen om er zeker van te zijn dat ik een goed idee kon krijgen van hoe deze trailcam in vergelijking met 3 andere merken die ik heb. Het is goed dat er maar 4 AA-batterijen nodig zijn, maar afgezien van het maken van vrij heldere foto's overdag, heb ik verder niets goeds te zeggen. De nachtopnamen waren korrelig en helemaal niet gedeeld. Kortom - hij was er minder dan 3 dagen en vulde een kaart van 4 GB met foto's van 5 MP - en er was nooit een van ons die er langs reed of in en uit voertuigen stapte. Het lijkt een vaste focus op ongeveer 10 ft naar buiten, wat vreemd lijkt. Het batterijpictogram geeft aan dat het ongeveer de helft van de batterijen kostte om een ​​paar honderd foto's te maken, wat volgens mij goed is? Ik kan deze camera niet aanbevelen.
08-10-2023