Wildcamera 24MP * 1296P met Nachtzicht, IP66 Waterdichte Jachtcamera, 2 inch Scherm Verborgen Wildcamera met Batterij en 64g SD Kaart Schorskleur

Model: KF35.145

• 69.99
Algemene beoordeling 5   100
5
Klein, compact maar functioneel
Ik gebruik de camera voor twee verschillende situaties. Enerzijds wordt er af en toe hout gestolen en dat neem ik af en toe op... We hebben er zelfs een dief mee kunnen betrappen. De andere reden is dat het altijd vervelend is als er dieren gewond raken in onze weilanden (schapen, paarden of zelfs koeien) en hier leg ik vast welke bewegingen hier plaatsvinden, of het nu gaat om dieren zoals de wolf die we al hebben, die ooit is gestroopt of honden van wandelaars die helaas vaak voor overlast zorgen. Deze camera registreert zeer goed, heeft een goede gevoeligheid en de scherpte 's nachts is voldoende om op een afstand van ca. 25m precies te kunnen zien welk dier het is. Overdag maakt hij goede foto's maar video's zijn ook goed, je moet alleen niet de fout maken om de video op een UHD televisie te bekijken dan is er een pixelparty, wat betekent dat de kwaliteit goed is maar het is gewoon HD en het is heel anders hangt af van de lichtomstandigheden. Wat mij vooral bevalt is dat er maar 4 batterijen nodig zijn, ik heb geen wildcamera nodig die 30 dagen of langer meegaat en het feit dat er een geheugenkaart bij zit bevalt mij ook prima zodat je meteen de camera kunt gebruiken . Ik heb een camera in schors-camouflagekleur die ik erg mooi vind vanwege het camouflage-effect. Aanbeveling: Als iemand zoals ik de camera in het bos wil ophangen, maar deze voor iedereen toegankelijk is en zodat deze niet zo gemakkelijk kan worden gestolen, raad ik aan om voor de camera een roestvrijstalen kabelbinder te gebruiken in plaats van de veiligheidsband. kan alleen met een tang/zijsnijder worden verwijderd, een iets grotere hindernis om de camera te stelen. Conclusie: Zeer goede camera met een geweldig design, goede afwerking en verstandige menunavigatie. Duidelijke 4 sterren en een aankoopadvies, de 5e ster zou zijn behaald als er iets bijzonders indruk op mij had gemaakt of als er een lithium-polymeerbatterij was geïnstalleerd die via een USB-C-poort had kunnen worden opgeladen.
Klein, compact maar functioneel Klein, compact maar functioneel Klein, compact maar functioneel Klein, compact maar functioneel
12-04-2024