Industriële Endoscoop Inspectiecamera Met Enkele Lens 1080P HD 4.3" Scherm 360° Verstelbare Lens 8.5mm, Inclusief 32G Geheugenkaart 1m Kabel

Model: GW45.0011

• 199.99
Algemene beoordeling 5   100
5
Geweldige heldere foto's voor alle geheime plaatsen
Ik heb een Camry 2.4L-motor uit 2003 met een P0420 OBD-II-foutcode. Er werd mij verteld dat ik nieuwe katalysatoren moest kopen. Met een prijskaartje van $ 2.500 voor nieuwe converters was het logisch om mijn eigen inspectie en work-around uit te voeren. Er zijn veel katalytische reinigers op de markt, maar hoe weet ik of de behandeling die ik heb gebruikt werkt? Ik moest wat foto's maken van de binnenkant van de katalysatoren, en ze moesten helder en duidelijk zijn. Na het bestuderen van elke recensie van het K&F Concept leek het de beste waar voor je geld. Terwijl ik mijn katalysatoren behandelde, onthulden de foto's mijn succes onderweg. Ik heb een hoop geld bespaard met de . Het duurde ongeveer 15 minuten om erachter te komen wat de knoppen zijn en wat ze doen. Het zit allemaal in de instellingen en de MODE-schakelaar. De OK-knop leidt u door waar u heen moet bij elke MODE-zoekopdracht. Zo simpel is het. Ik vind het geweldig dat het scherm op het handvat kantelt. De kanteling is erg handig. Wat de kwaliteit van de machine zelf betreft, valt er niets negatiefs te zeggen. Het scherm is groot en de beelden zijn helder en scherp. Ik ben dol op de camerakabel. Het is zwaar uitgevoerd en sterk. Het voelt heel professioneel aan tijdens het gebruik. De camera zelf is klein genoeg, ongeveer zo groot als een potlood. Sterker nog, ik heb zojuist het Borescope-inspectiecamera-accessoire van 3,3 voet besteld dat bij de . Het is waterdicht. Het wordt geleverd met een haak- en magneetspiegel. De 10 meter lange camerakabel maakt het voor mij compleet. Ik heb doppen gevonden om de twee uiteinden van de 16 voet kabel te bedekken en zal deze in mijn garage ophangen. Ik ben van plan de 16 voet kabel te gebruiken voor mijn huisinspecties. Dan stop ik de 10 meter lange kabel in het mooie hoesje waarin hij zit. Ik ga de 10 meter lange kabel vaker gebruiken voor autoreparaties etc. Ik zou het K&F Concept zonder enig voorbehoud aanbevelen. Ik ben niet betaald voor deze recensie. Er werd mij ook niet gevraagd er een te maken. Het komt allemaal voort uit de liefde die ik heb voor dit apparaat. Deze camera is een geweldig hulpmiddel om te hebben wanneer je hem nodig hebt. Het kan mij veel geld besparen bij het inspecteren van dingen in huis. Dingen van binnen kunnen bekijken zonder ze uit elkaar te halen, is voor mij een droom die uitkomt.
Geweldige heldere foto's voor alle geheime plaatsen Geweldige heldere foto's voor alle geheime plaatsen Geweldige heldere foto's voor alle geheime plaatsen
20-04-2024