M8 UHF draadloze Lavalier-microfoon voor videocamera en camcorder

Model: KF10.002

• 88.99
Algemene beoordeling 5   5
5
Goed draadloos systeem. Eenvoudige installatie.
 Hier zijn mijn gedachten over het microfoonsysteem: Voordelen: Kwam met vooraf geïnstalleerde batterijen, wat me erg blij maakte. Er zijn twee AA-batterijen nodig voor zowel de ontvanger als de zender. Supereenvoudige installatie. In feite zet u gewoon de ontvanger en zender aan, sluit u de ontvanger aan op de microfoonaansluiting van de camera en praat u in de microfoon die op de zender is bevestigd. Duurt ongeveer 3 seconden om in gebruik te zijn. Heeft een coldshoe-bevestiging, zodat ik hem stevig aan mijn camera kan bevestigen. Doet wat een lava-microfoon zou moeten doen. Zorgt voor helder geluid vanaf een goede afstand van de camera. (Helaas heb ik het bereik niet echt kunnen testen omdat ik al mijn tests binnenshuis heb gedaan). Nadelen: Ik blijf de instellingen op mijn camera aanpassen, maar ik heb nog geen instellingen gevonden die de lavamicrofoon klinkt goed. Dit is meer een indicatie van mijn onervarenheid, denk ik, maar het is nog steeds frustrerend voor mij. Ik kan me voorstellen dat elke camera verschillende instellingen nodig heeft om de microfoon goed te laten klinken, dus je moet gewoon blijven tweaken totdat je de perfecte instellingen hebt gevonden. Omdat mijn camera geen hoofdtelefoonaansluiting heeft, kan ik de audio niet controleren tijdens het opnemen of zelfs tijdens het afspelen, dus moet ik mijn SD-kaart in mijn computer steken, naar de audio luisteren en dan gaan terug naar mijn camera, pas de instellingen aan en probeer het opnieuw. Eerlijk gezegd lijken de ingebouwde microfoons op mijn a6500 (stereo-microfoons aan de voorzijde) het beter te doen dan de lava-microfoon in close-upscenario's die geen echo hebben -y kamers. Wat dat betreft kan de microfoon echter worden uitgeschakeld met elke lav-microfoon. Dus ik heb de mogelijkheid om een ​​lav-microfoon te krijgen die misschien een beter geluid heeft. Ik heb een video toegevoegd van mijn broer die in de microfoon spreekt, zodat je de werkelijke microfoonkwaliteit zelf kunt horen. als je op zoek bent naar een goed draadloos systeem, dan is dit een prima starterspakket. Je kunt met verschillende lava-microfoons spelen als de meegeleverde microfoon je niet bevalt. Dit is een geweldige manier om draadloos te werken en maakt het opnemen van video's echt gemakkelijker wanneer u zich verplaatst of niet altijd dicht bij de camera.
12-10-2017