SJCAM SJ10X Gyro Remote Action Camera Supersmooth Novatek 96683 Chipset + 4K / 24FPS WiFi DV Sportcamera

Model: GW41.0009

• 109.99
Algemene beoordeling 4.8   64
5
Prima cameraatje voor de prijs.
Ik hou van deze camera! Je krijgt in feite een Go Pro-achtige camera voor ongeveer 1/3 van de prijs. Waarschijnlijk wat verschillen, maar ik zou niet kunnen zeggen wat. De geluidskwaliteit en videokwaliteit zijn geweldig, hoewel het niet goed werkt in omgevingen met weinig licht, maar daar koop ik sowieso geen sport-actiecamera voor. Het wordt geleverd met een assortiment fittingen om het op een plat oppervlak te monteren, of om een ​​rolbeugel op een UTV, enz. vast te maken. Geen selfiestick, statief of borstharnas, maar met de meegeleverde adapters kun je het eenvoudig op een van deze monteren , met behulp van de ingebouwde statiefbevestiging of de waterdichte behuizing. Het werd zonder extra hardware op mijn borstharnas gemonteerd dat ik voor mountainbiken gebruik, en er wordt ook een stuurbevestiging meegeleverd. De levensduur van de batterij lijkt ongeveer een uur te zijn, misschien niet zo lang als duurdere camera's, maar hij wordt geleverd met twee batterijen en laadt eenvoudig op via de USB-poort, waardoor video's/foto's ook gemakkelijk zonder extra software naar uw computer kunnen worden overgebracht. De polsband met afstandsbediening is een leuke accessoire waarmee je video-opnames kunt starten/stoppen of een foto kunt maken, zonder dat je de sluiterknop van de camera hoeft te gebruiken. Ik moet de wifi naar mijn telefoon en de bijbehorende telefoon-app nog proberen, maar dat klinkt als een coole manier om video live te streamen. Evenzo moet ik de meegeleverde weerbestendige behuizing nog onder water gebruiken, maar het is ook leuk om te gebruiken in andere ruwe omgevingen zoals zand en stof. Zelfs zonder de weerbestendige behuizing zeggen ze dat de camera waterbestendig is (heb dat nog niet getest!) Het is fijn om het voorscherm te hebben voor selfies. Het achterscherm' De aanraakgevoeligheid is behoorlijk responsief en het menusysteem is gemakkelijk te navigeren, waardoor je veel opties hebt voor video- en foto-instellingen. Sommige recensenten klagen dat de beeldstabilisatie niet zo goed is als bij andere camera's, maar dat zie ik niet als een tekortkoming. Ik wil dat mijn actievideo's actie en ENIGE beweging laten zien, niet helemaal stabiel alsof ze door een drone zijn gemaakt. Dat gezegd hebbende, ik vind het helemaal voldoende. Gezien de prijs en de kortingsbon die ik kon gebruiken, en de kwaliteit van de camera en zijn functies, zou ik hem vijf sterren moeten geven. niet helemaal stabiel zijn alsof ze door een drone zijn neergeschoten. Dat gezegd hebbende, ik vind het helemaal voldoende. Gezien de prijs en de kortingsbon die ik kon gebruiken, en de kwaliteit van de camera en zijn functies, zou ik hem vijf sterren moeten geven. niet helemaal stabiel zijn alsof ze door een drone zijn neergeschoten. Dat gezegd hebbende, ik vind het helemaal voldoende. Gezien de prijs en de kortingsbon die ik kon gebruiken, en de kwaliteit van de camera en zijn functies, zou ik hem vijf sterren moeten geven.
05-12-2020