Smart Tracking Holder (GEEN APP Vereist), 360 ° Face Tracking-telefoonhouder, voor Live Streaming/Vlogging/Video-opnamen

Model: GW46.0004

• 36.99
Algemene beoordeling 4.8   36
5
Zoveel beter dan Belkin!
Ik begon met Belkin's poging tot dit product. Het maakte verbinding met een glitchy app en vertrouwde op de camera van de telefoon en de app om het gezicht te volgen. Hiervoor moest ik mijn telefoon en de Belkin-standaard via Bluetooth koppelen. Tussen de waardeloze app en de eeuwige schilfering van Bluetooth werkte het precies één keer na vele pogingen en werkte het nooit meer. Belkin vertrouwt ook op een magneet om de telefoon vast te houden, dus ik moest mijn hoesje elke keer verwijderen om het te gebruiken. De Belkin-eenheid gebruikt drie AA-batterijen. Dit item is zoveel beter. Het heeft een ingebouwde camera om gezichtsherkenning uit te voeren. Er is geen app nodig en geen bluetooth nodig. Het vasthouden van de telefoon wordt bereikt door veerspanning, zodat ik mijn hoesje kan laten zitten terwijl ik film. Deze is tenslotte oplaadbaar. Geen AA-batterijen hier! Ik ben een professor en ik gebruik dit om mijn live colleges op te nemen om te posten voor mijn studenten in isolatie of quarantaine. Zolang ik niet te snel beweeg, gaat het prima met mijn bewegingen mee. Ik gebruik een microfoon met een externe luidspreker, die ik onder de telefoon plaats, zodat, hoe ver ik ook dwaal of in welke richting ik kijk, de microfoon van de telefoon mijn tirades altijd oppikt. Deze standaard heeft een standaard 1/4-20 camerabevestiging aan de onderkant. Ik gebruik hem met een klein statief om mijn telefoon op ooghoogte op de eerste rij van de klas te zetten. Dit geeft de video het perspectief van een student. Al met al ben ik best tevreden met deze gizmo. het maakt niet uit hoe ver ik afdwaal of in welke richting ik kijk, de microfoon van de telefoon pikt mijn tirades altijd op. Deze standaard heeft een standaard 1/4-20 camerabevestiging aan de onderkant. Ik gebruik hem met een klein statief om mijn telefoon op ooghoogte op de eerste rij van de klas te zetten. Dit geeft de video het perspectief van een student. Al met al ben ik best tevreden met deze gizmo. het maakt niet uit hoe ver ik afdwaal of in welke richting ik kijk, de microfoon van de telefoon pikt mijn tirades altijd op. Deze standaard heeft een standaard 1/4-20 camerabevestiging aan de onderkant. Ik gebruik hem met een klein statief om mijn telefoon op ooghoogte op de eerste rij van de klas te zetten. Dit geeft de video het perspectief van een student. Al met al ben ik best tevreden met deze gizmo.
28-01-2022