Reviews
Degelijk en makkelijk in gebruik — één kanttekening bij de lensdoppen
Ik ontving hem zo'n tien dagen geleden. Eerste indruk: stevig en goed gemaakt, makkelijk te bedienen en goed uitgebalanceerd. De lensdoppen zijn wat lastig — ze zijn makkelijk kwijt te raken, je moet altijd ergens voor ze zorgen. Het statief voelt eenvoudig aan maar bleek in de praktijk stabiel en functioneel op een schietstafel. De lenzen waren makkelijk scherp te stellen, ook met mijn bril. Lichtgewicht en makkelijk mee te nemen in het veld.
11-03-2025