66" / 168 cm Aluminium Camera Statief Lichtgewicht Compact Super Draagbaar DSLR Statief 8kg / 17.6lbs Draagvermogen CNC Balhoofd Snelontgrendelingsplaat voor Reizen / Werk F263A4+BH-25C

Model: KF09.122

• 55.99
Algemene beoordeling 5   28
5
Zeer goed statief in de middenprijsklasse.
Dit statief past heel goed tussen goedkope statieven en professionele statieven. Perfect voor gebruik met smartphones, GoPro en soortgelijke apparaten, evenals compactcamera's. Voor een camera met een zware cameralens of een camera die op zichzelf misschien niet echt in balans is, zou het geheel mij iets te wiebelig zijn en zou ik iets hoger in de prijsklasse gaan. Voor de zeer lage prijs krijg je hier echter veel stabiliteit. Het geheel is ondanks de stevige afwerking behoorlijk comfortabel om te dragen. Natuurlijk is het altijd een beetje log, maar ik vind het niet zwaar. De poten zijn gemakkelijk verstelbaar en houden zeer goed vast (zolang de camera niet te veel naar een bepaalde kant kantelt). De veelzijdigheid van het statief is prettig; Je hebt ook een selfiestick bij je, maar ik zou niet het hele ding als selfiestick meenemen. Daarvoor is hij te zwaar vergeleken met andere selfiesticks. Qua prijs/prestatie beschouw ik het geheel als een duidelijke kooptip, vooral als je in de compactcamerasector etc. zit. Je krijgt hier veel waar voor je geld.
Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse. Zeer goed statief in de middenprijsklasse.
26-04-2024