M1 Mini 20MP 1080P Jachtcamera, Waterdichte Wildcamera met Nachtzicht en 120° Groothoek, Wildcamera Sport Uitgebreide Sensorweergave + 32GB Geheugenkaart

Model: KF35.044

• 64.99
Algemene beoordeling 5   93
5
Tot nu toe is er geen reden tot klagen gevonden
Nadat ons gazon voor het eerst in 20 jaar werd verstoord (foto), wilden we weten wie de dader was. In eerste instantie vermoedden we wilde zwijnen, maar de gaten waren niet diep. Alleen de grasbasis was afgescheurd. Eerst probeerde ik de ‘slechterik’ te vangen met een oude 640 x 480 camera, maar dat lukte niet. Dus begon ik een natuurcamera in beeld te brengen. Na wat zoeken had ik geluk en vond ik de “K&F Concept wildlife camera” aangeboden voor minder dan € 60. Omdat dit mijn eerste wildcamera is, liet ik mij in eerste instantie leiden door het feit dat de prijs goed was en dat er veel accessoires bij zaten. De batterijen en SD-kaart werden meegeleverd, samen met een riem en een metalen beugel voor bevestiging aan een muur of iets dergelijks. In principe waren de technische gegevens voor mij niet zo belangrijk omdat ik ervan uitging dat goede kwaliteit in foto's en video's tegenwoordig een gegeven is. Qua uiterlijk lijken de vele wildcamera’s erg op elkaar. Het zou gewoon goed moeten werken. Nu ik het een paar dagen heb gebruikt, besef ik dat ik geen fout heb gemaakt. Ik kan me nauwelijks voorstellen wat er beter zou zijn met een andere of duurdere camera, behalve dat de resolutie misschien nog hoger zou zijn. Maar deze optie betekent ook grotere bestanden. Ik was blij dat de gebruiksaanwijzing, die als klein boekje is meegeleverd, ook een Duits deel bevatte. De camera heeft voor mij onverwacht veel functies en instelmogelijkheden. Elke standaardgebruiker zou meer dan tevreden moeten zijn! Onmogelijk om alles op te sommen. Als fragment: Veel foto- en videoresoluties. Tijdinstellingen die u in seconden kunt invoeren in plaats van alleen de standaardinstellingen te selecteren. Verschillende talen. Tijdsverloop. Een naam toekennen die ook in de afbeelding/video verschijnt. Tijd- en/of datumstempel in de afbeelding. Nachtelijk infrarood licht is erg moeilijk te zien. Wat voor mij een belangrijk punt is, is de mogelijkheid tot tijdige inbedrijfstelling. De camera mag bijvoorbeeld alleen opnemen van 19.30 uur tot 06.10 uur. Zoals ik al zei, ik ben meer dan tevreden en weet niet waarom ik op zoek zou moeten gaan naar een andere camera. Eén klein dingetje dat vervelend is: als de camera buiten staat en het regent, vallen de druppels direct op het scherm, voor de lens. Op de foto/video lijkt dit op mist. Ik zou graag een kleine paraplu of iets dergelijks over de lens zien, zodat het schrift droog blijft. Maar dit ontwerp zie je ook terug in andere camera’s. Ik denk dat het bij hen hetzelfde is. Trouwens, we hebben de "slechterik" gepakt! 2 wasberen zijn 's nachts uit op kattenkwaad en graven het gazon om (foto). Maar het is ook heel interessant om te zien wat er 's nachts in de tuin gebeurt. Je gaat het huis binnen, doet de deur dicht, denkt dat het nu stil is buiten en... verre van dat! Naast de wasberen konden we ook vaak een egel en een vos observeren, die waarschijnlijk in de buurt ‘leeft’. Mijn tip aan iedere tuinbezitter: koop een wildcamera! Het is echt leuk om naar de dieren te kijken als ze zich ongestoord voelen! Ik heb geen spijt van de aanschaf van de “K&F Concept wildcamera”!
Tot nu toe is er geen reden tot klagen gevonden Tot nu toe is er geen reden tot klagen gevonden Tot nu toe is er geen reden tot klagen gevonden Tot nu toe is er geen reden tot klagen gevonden
21-04-2024