Camerarugzak Fotorugzak Voor Fotografen Camera Rugzak Met 16 inch Laptopvak Alpha Backpack 25L Geel

Model: KF13.128

• 96.99
Algemene beoordeling 5   46
5
Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen
Hoe snel word je verrast door slecht weer als je lange tochten maakt om te fotograferen of filmen... Dan wil ik erop kunnen vertrouwen dat mijn dure camera-apparatuur droog blijft! De rugzak heeft voldoende opbergruimte, zodat je er al je spullen in kunt kwijt plus een regenjas ;-) De camerarugzak is goed gewatteerd, heeft veel vakken en vakken - voorzien van klittenband of 2-wegritsen en is comfortabel om te dragen . Hij wordt van buitenaf beschermd door het waterdichte nylonweefsel en om hem volledig te beschermen wordt er een regenhoes meegeleverd om het keukengerei af te dekken dat aan de buitenkant is bevestigd. Ik had graag gezien dat er verborgen ritsen gebruikt waren, omdat deze aan de zijkanten zichtbaar zijn, dus heb ik er ook een capuchon overheen gedaan. Aan de zijkant heb je de mogelijkheid om een klein vakje te openen waardoor je naar binnen kunt reiken zonder dat je de hele rugzak hoeft te openen. Dat vind ik heel praktisch. Het ruggedeelte is volledig te openen met een 2-wegritssluiting voor snelle toegang met goed overzicht. Onder de verstelbare gewatteerde schouderbanden bevinden zich 2 banden, deze kunnen met de 2 meegeleverde banden ook worden vastgeklikt en verlengd voor bijvoorbeeld een statief of een jas. Hij is licht, heeft een prettig formaat met een inhoud van 20 liter en hij ziet er ook nog eens heel mooi uit. Qua kwaliteit heb ik niets te klagen, behalve dat de ritsen niet afgedekt zijn en dat de haakjes aan de voorkant makkelijk in de oogjes kunnen worden geschoven om ze te sluiten, maar dat ze een beetje blijven haken als ze eruit worden getrokken. De prijs/prestatieverhouding is oké voor een goede camerarugzak en ik raad hem aan.
Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen Alles is goed opgeborgen met praktische vakken - de volgende tour kan komen
15-03-2024