78'' / 200 cm Camerastatief Draagbaar Aluminium Fotostatief Met Monopod Functie 360° Balhoofd Inclusief Snelkoppelingsplaat Voor Canon Nikon Sony Olympus K234A7 (S210)

Model: KF09.087

• 109.99
Algemene beoordeling 4.9   61
5
Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's
Mijn nieuwe K&F Concept 200cm S210 statief zit netjes en compact opgeborgen in de draagtas met schouderband. Mijn DSLR is iets zwaarder vanwege de tweede batterijgreep, misschien een zware lens en accessoires, maar dat stoort het S210-camerastatief helemaal niet. Zelfs volledig uitgeschoven, op een oneffen ondergrond, ziet hij er goed uit en wordt de aangesloten camera goed gefixeerd. Vanwege de grootte en massaliteit is het gewicht zeer acceptabel. Alle scharnieren en klemverbindingen zijn op de juiste manier gemaakt en verwerkt. De 3 poten zijn voorzien van verwijderbare rubberen pads, inclusief RVS eindkappen voor buitengebruik. Ik heb het statief meerdere keren zonder problemen gebruikt. Ik ben absoluut tevreden! Een klein hoogtepunt: er wordt een kleine verwijderbare insteekschoen meegeleverd om de camera te bevestigen. Deze kan permanent in de daarvoor bestemde schroefdraadaansluiting van de camera gemonteerd blijven. Het duurt slechts een paar seconden om de camera op het reeds geïnstalleerde statief te installeren. De camera zit al stevig vast, kan niet meer draaien en is klaar om foto's te maken.
Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's Veilig statief, zelfs voor zwaardere DSLR's
21-04-2024