67” / 170 cm Aluminium Camera Statief Met 90 Graden Middenkolom Monopodfunctie 360° Balhoofd En 1/4'' Reisstatief Met Schroefdraad Laad 22 lbs/10 kg T255A4+BH-28L (TM2515T1)

Model: KF09.085

• 115.99
Algemene beoordeling 5   75
5
Het meest veelzijdige en goed gebouwde multi-positie statief van dit moment.
Het K&F Concept 67 inch camerastatief komt op dit moment het dichtst in de buurt van een Zwitsers zakmes. Ik heb de Sunpac, Manfrotto-rugzak, Bogen en anderen gehad en de K&F blijft veruit mijn favoriete draagbare statief. Hoog genoeg en stevig als je een legitiem statief nodig hebt voor serieuze fotografie of video, maar klein genoeg om in te pakken en veelzijdig genoeg om niet meer dan één statief mee te hoeven nemen. Kan op meer plaatsen worden geplaatst dan welk ander statief dan ook dat ik heb gebruikt, en is nog steeds klein genoeg om in een rugzak te stoppen. De K&F 67inch kan worden omgekeerd, zodat schoten dicht bij de grond geen probleem zijn en u een gewicht of tas aan de middenpaal kunt hangen als u meer stabiliteit nodig heeft voor standaardschoten. De verticale optie is hier echt de gamechanger. Hiermee kun je over de spreiding van het statief reiken om close-ups van productfoto's of bruiloftsfoto's zoals close-ups van ringen te maken, terwijl je nog steeds ongehinderd recht naar beneden kunt fotograferen als dat nodig is, erg cool! En tenslotte kan een van de poten worden losgeschroefd om in een mum van tijd een volledig functionele monopod of zelfs een stevige boompole te worden. De bouwkwaliteit is wat je van een kwaliteitsfabrikant mag verwachten en de meegeleverde tas is de beste die ik tot nu toe van welke fabrikant dan ook heb gezien.
Het meest veelzijdige en goed gebouwde multi-positie statief van dit moment. Het meest veelzijdige en goed gebouwde multi-positie statief van dit moment. Het meest veelzijdige en goed gebouwde multi-positie statief van dit moment. Het meest veelzijdige en goed gebouwde multi-positie statief van dit moment.
31-03-2024